במאי "אקס-מן", בריאן סינגר, הואשם בחודש שעבר בתקיפה מינית של נער לפני 15 שנה. כעת מסתמן שזה לא המקרה היחיד בו סינגר חשוד.

סינגר, 48, וחברו גארי גודארד, מפיק בברודווי, הם הנאשמים בתביעה שהוגשה בשבת האחרונה לבית המשפט הפדרלי בלוס אנג'לס על ידי אזרח בריטי. על פי כתב התביעה, הנער היה בן 14 כשגודארד יצר איתו קשר דרך רשת חברתית והבטיח להציג אותו לאנשים שיכולים לעזור לו בקריירת המשחק. כשנה-שנתיים לאחר מכן, עברו השיחות לסקס במצלמה ומשם לקיום יחסי מין.

גודארד, שאחראי להפקות ענקיות כמו "שיער", "ג'קיל והייד" ו"ישו כוכב עליון", הציע לנער אלכוהול וקיים עימו יחסים אנאליים. על פי כתב התביעה, המפיק הכיר את הנער לסינגר לאחר הבכורה של "סופרמן חוזר" בשנת 2006 ובאותו ערב הם הלכו יחדיו לבית מלון. במלון סירב הנער לקיים יחסי מין עם גודארד וסינגר. בתגובה הוא הוכה על ידי אדם שלישי עד שהסכים.

סינגר, מצידו, הציע לנער כדורים וכפה עליו לקיים יחסי מין, זאת על אף שלטענת המתלונן הוא סירב לשתף פעולה וביקש להפסיק. "רק לאחרונה הוא הבין שהמקרה גרם לו לבעיות רגשיות ופסיכולוגיות, עוגמת נפש וחוסר יכולת להנות מהחיים כתוצאה מהמעשים", כתב עורך דינו של התובע.

עורכי דינם של סינגר וגודארד הכחישו את הנאמר.