אחרי שעברנו את #metoo ו-TimesUp, יוזמה חדשה עם שם מלהיב מתחילה לשטוף את הוליווד. היום הכריז הבמאי והמפיק פול פייג' ("מגרשות השדים") שחברת ההפקה שלו מצטרפת לאמנת להעסקה שוויונית בשם "inclusion rider" (נספח ההכללה). החברה של פייג' מצטרפת לחברת ההפקה של מאט דיימון ובן אפלק ולחברה של כוכב "הפנתר השחור" מייקל בי ג'ורדן, שאימצו את היוזמה בימים האחרונים. "inclusion rider" צבר תאוצה לאחר נאום האוסקר של פרנסס מקדרמונד ("שלושה שלטים מחוץ לאבינג, מיזורי"), אותו סיכמה במשפט, "יש לי שתי מילים בשבילכם: Inclusion rider".

אז מה זה בדיוק נספח ההכללה הזה שכולם ממהרים לחתום עליו? אחרי שמקדורמנד קראה לכל המועמדות לאוסקר להיעמד כדי להדגים את הדומיננטיות הגברית בתעשייה, היא הפכה את המחאה לקריאה לפעולה כשציינה את הנספח כהתחלה של פתרון לבעיה. אחרי הטקס פירטה השחקנית על כוונתה וסיפרה: "שמעתי על זה רק בשבוע שעבר, המשמעות היא שאתה יכול לדרוש נספח בחוזה שלך שיבטיח כי לפחות 50 אחוז מהצוות ומהקאסט יגיעו מרקעים מגוונים".

המונח נטבע על ידי סטייסי סמית', מנהלת יוזמות למדיה, מגוון ושינוי חברתי בבית הספר אננברג לעיתונות ותקשורת באוניברסיטת USC. בשנת 2014 כתבה סמית' במגזין "הוליווד ריפורטר": "מה אם שחקנים מהשורה הראשונה יוסיפו לכל חוזה נספח של שוויון? הסעיף יקבע כי הדמויות המרכזיות יתאימו לחלוקה המגדרית בבתחום בו הסרט עוסק, כל עוד העלילה מאפשרת את הדבר. אם שחקנים מרכזיים שעבדו ב-25 סרטים מובילים בשנת 2013 היו מאמצים את הנספח, כמות הסרטים המאוזנים (כשבערך חצי מהצוות והקאסט הן נשים) הייתה קופצת מ-16 אחוז ל-41 אחוז".

"דמיינו את האפשרויות שייפתחו אם רק כמה שחקנים מובילים ינצלו את כוחם למען נשים ונערות. זה לאו דווקא יוביל לתפקידים ראשיים נוספים לנשים, אבל זה ייצור דמוגרפיה מגוונת על המסך, שתשקף את האוכלוסייה שחצייה מורכב מנשים ונערות. במילים אחרות, תשקף את המציאות". כמעט ארבע שנים לאחר מכן, נראה שהמשאלה הזאת מתחילה להפוך למציאות.