ימים ספורים לפני שהודיעו כי מארוול וסוני יפסיקו את שיתוף הפעולה שלהם בסרטי "ספיידרמן", ויוציאו, למעשה, את דמותו של גיבור העל מהיקום הקולנועי המצליח של מארוול, פרסום אחר לחלוטין טלטל את מעריצי איש העכביש. הכוונה לפרסום על כך ש"ספיידרמן: רחוק מהבית" הפך לסרט המצליח ביותר אי פעם של אולפני סוני, ועל הכוונה להוציא אותו מחדש לבתי הקולנוע בארצות הברית, בתוספת סצנות סודיות שנחתכו מהגרסה שכולנו ראינו בקולנוע. בסוף השבוע האחרון, עלתה הגרסה המדוברת והמועשרת הזו בבתי הקולנוע בארצות הברית, והפכה להצלחה כלכלית לא מבוטלת.

"רחוק מהבית" הרוויח בסוף השבוע האחרון כ-5.4 מיליון דולרים הודות לסוף שבוע ארוך (בארה"ב ציינו בסוף השבוע את יום העבודה, Labor Day, וזכו ביום חופש נוסף) ולסצנות החדשות שנוספו לו, ויצרו עניין מחודש בסרט, שמוקרן כבר כחודשיים. ואם 5.4 מיליון דולרים לא נשמעים כמו הרבה מאוד כסף במונחים הוליוודיים, נציין שבסוף השבוע שעבר, הסרט הכניס 1.7 מיליון דולרים, ומדובר בעצם בזינוק של מאות אחוזים בהכנסותיו. אבל כסף בצד, השאלה החשובה באמת היא אילו סצנות נוספו ל"ספיידרמן: רחוק מהבית", ואיזו חשיבות יש להן ביקום מארוול, אם בכלל?

לגבי חלקה האחרון של השאלה, ניתן להניח בזהירות שהתשובה היא "מינימלית". בכל זאת, ספיידרמן נמצא חצי צעד מחוץ ליקום מארוול, וסוני לא היו רוצים לקעקע יותר מדי את דמותו בתוך מותג קולנועי שהם תיכף עוזבים. באשר לסצנות עצמן, הן מכילות - ומכאן, ספוילרים לעלילת הסרט. היזהרו - הרחבה ופירוט של תוכנית הפעולה של פיטר פארקר לגבי הצהרת האהבה שלו לאם. ג'יי. כזכור, פיטר (טום הולנד) רקח מזימה ארוכה ומסועפת בסופה יחשוף בפני מרי ג'יין (זנדאיה) את רגשותיו. בגרסה המקורית, התוכנית מוזכרת פעם או פעמיים, בעיקר כבדיחה חוזרת על כל השיבושים שקורים במסע של פיטר וחבריו לאירופה, ובגרסה המורחבת מציגים גם את ההכנות המיוחדות שנערכו לביצוע התוכנית.

הסצנות החדשות מציגות את פיטר נערך לנסיעה, כולל ביקור בסניף הדואר, אליו הוא מגיע כדי לאסוף את הדרכון שלו. בסניף, פיטר משתמש בכוחותיו כדי לעקוף את העומדים בתור הארוך. בסצנה נוספת מראים את הגיבור רוכש את האוזניות המפוצלות שמופיעות בסצנת הטיסה, ושהיו אמורות לשמש אותו ואת אם. ג'יי. בצפייה משותפת בסרט, ובסצנה שלישית מראים אותו מוכר פריטי אספנות (בהן בובות פעולה של "מלחמת הכוכבים") כדי לממן את השרשרת שתכנן להעניק לאם. ג'יי. בפריז.

מרתק, נכון? ואכן, הסצנה האחרונה שהתווספה לסרט היא גם המעניינת ביותר, ומראה את ספיידרמן אשכרה נלחם בפושעים ניו יורקיים. זוהי סצנת קרב מהירה יחסית בה ספיידרמן מתגבר על נציגי משפחת מנפרדי (משפחת פשע ידועה שהופיעה בקומיקס של ספיידרמן מספר פעמים) במסעדה איטלקית, ואז קושר אותם בקורים ומעביר אותם לטיפול המשטרה. בסוף הסצנה, פיטר/ספיידרמן מספר לשוטרים שהוא יוצא לחופשה. אם המשפט הזה מוכר לכם, זה משום שמארוול וסוני שילבו אותו בטריילר לסרט - ואז בחרו לחתוך את הסצנה כולה:

"ספיידרמן: רחוק מהבית" עדיין מוקרן במספר בתי קולנוע בארץ, כרגע לא ידוע על כוונת המפיצים המקומיים לשחרר את הגרסה המורחבת גם בישראל.