1. דיכאון בהפתעה

קצת יותר מחצי שנה אחרי שהסתיימה העונה החמישית (והספק אחרונה) של "לואי", לואי סי. קיי. עושה מעשה ביונסה\ריהאנה ומשחרר סדרת רשת חדשה בהפתעה. רק פרק אחד בן שעה שוחרר בינתיים באתר של סי. קיי. (בתשלום של חמישה דולרים, כנהוג אצל לואי) ל"הוראס ופיט", שעוקבת אחרי שני בעלי בר - לואי וסטיב בושמי. אלן אלדה, ניק ד'פאולו, ג'סיקה לאנג וסטיבן רייט משלימים את הקאסט המלנכולי של הפרק הראשון, ופול סיימון - לא פחות - כתב ומבצע את שיר הנושא. באווירת "אני המלך ואני עושה מה שבא לי", סי. קיי. לא מספק שום פרטים נוספים על הסדרה - כמה פרקים נוספים ישודרו ומתי, איך עבדה ההפקה וכו'.

אין תמונה
חושב שהוא ריהאנה. סי.קיי וסטיב בושמי ב"הוראס ופיט"

2. חילופי עונות

חודשיים אחרי שנפוצו השמועות על שובה המתוכנן של "בנות גילמור" בנטפליקס אנחנו בקושי הצלחנו להסדיר נשימה, ועכשיו מגיעה ההודעה הרשמית מהרשת שמאשרת את החדשות המשמחות. אז לורליי ורורי חוזרות כמובן, ואיתן מאשרים את השתתפותם כמעט כל חברי הקאסט המקורי: לוק, ליין, אמילי וקירק. אדוארד הרמן שגילם את סבא ריצ'רד נפטר ב-2014, מליסה מקארת'י שגילמה את סוקי הפכה לכוכבת ענקית ולא תשוב ככל הנראה, ושובם של ג'ס, דין, לוגן ופריס (שבדיוק תפסנו לשיחה בלוס אנג'לס על תפקידה ב"המדריך לרוצח") נותר לוט בערפל. הבנות ישובו לארבעה פרקים בני שעה כל אחד, כשכל פרק מהם מציג עונה אחרת בשנה, וארבעתם יחד משלימים שנה בחייהן של הדמויות. לורן גרהאם שמגלמת את לורליי חגגה את ההכרזה בטוויטר וכתבה "כעת אני יכולה לאשר: הגיע הזמן שאני, והז'קט הזה שגנבתי ב-2007, נחזור לעבודה". 


3. מקיף הוגוורטס

אחרי שהבטיחה כבר די הרבה פעמים שהיא תניח להארי פוטר (ולנו), ג'יי. קיי. רולינג ממשיכה לשחרר הודעות ספק כיפיות ספק טרחניות ששופכות עוד קצת אור על העולם של הארי פוטר. עכשיו היא חושפת ארבעה בתי ספר נוספים לקוסמים, בנוסף להוגוורטס, דורמסטרנג ובובאטון מהספרים המקוריים. אילברמורני הוא בית הספר הצפון-אמריקאי, אואגדו הוא בית הספר האפריקאי בו דרך אגב לא משתמשים בשרביטים, מאהוטוקורו ביפן ידוע בקווידיץ' המשובח שלו וקאסלברוקסו הוא בית הספר הברזילאי. ארבעה בתי ספר נוספים ברחבי ה"עולם" טרם נחשפו, אז אם אתם מקבלים מכתב ממוסד שאת שמו אתם לא מכירים, אולי זה אחד מהם. אבל בעצם כנראה שלא. 

עוד ב-mako תרבות: 

4. עוד קדנציה

נטפליקס ממשיכים במנהגם המבורך לאשר יותר מעונה אחת כל פעם לסדרות בהן הם מאמינים. חודש לפני עליית העונה הרביעית של "בית הקלפים" (ב-4 במרץ זה מגיע), מכריזים ברשת על עונה חמישית של המותחן הפוליטי המצליח בכיכובו של קווין ספייסי. יוצר הסדרה, בו ווילימון, לא ישוב לעונה החמישית. העיקר שפרנק אנדרווד כן.