על ארבעה כריסים דיברה התורה ההוליוודית: כריס אוונס החכם, כריס פראט המושלם, כריס פיין הרשע וההמסוורת' שאינו יודע לשאול. ארבעת הכוכבים הצעירים, החתיכים והטמבלולים למראה, כולם משחקים בסרטי גיבורי על, כולם בהירי שיער ועתירי כריזמה, וקשה לפעמים להבדיל ביניהם. למרות שלדעתנו פראט, אחד האנשים המתוקים על הפלנטה, נמצא בכמה דרגות מעל שלושת הכריסים האחרים, אנחנו מבינים שלכל אחד יש את הכריס האהוב עליו. למרות הדמיון, לכל כריס יש מאפיינים שייחודיים רק לו, גם אם לפעמים קשה לשים את האצבע על הדבר הספציפי שמייחד אותם (כן כריס פיין, אנחנו מדברים עליך).

כחלק מגל ההשוואות בין הכריסים, ועדת המעריצים הנלהבת של רביעיית השרירנים, אתר המקושר לחברת דיסני השיק חידון עם השם ההולם: "האם אתה כריס, כריס, כריס או כריס?". בחידון עונים על שאלות תמימות למראה (רובן קשורות למותגי דיסני) כמו: מה אתה אוהב לעשות בסוף השבוע, איזה נסיך דיסני הכי דומה לך, איזה קבוצת שרירים היית מעדיף לפתח ואיך אמא שלך הייתה מתארת אותך.

כיאה לאופיו הקונדסי, כריס פראט ענה על החידון הקצר, בתקווה לקבל כמובן את עצמו (כמו כל מי שעושה את החידון, אנחנו מניחים). מה רבה הייתה אכזבתו כשגילה שהכריס שהוא הכי דומה לו הוא כריס אוונס.


כן, זו לא טעות. כריס פראט קיבל את כריס אוונס בחידון "איזה כריס אתה". מכיוון שחברת דיסני לא טועה לעולם, ברור שלא מדובר בבעיה בהגדרות החידון, אלא בכריס פראט עצמו. מה הוא מסתיר שם מאחורי החזות התמימה? כמה רשעות אוונסית מתחבאת מאחורי הפראט טוב הלב? אך למרות האכזבה, פראט מיהר לשתף את תוצאות החידון בטוויטר וכתב: "דוד, אני גרוע בחידונים". אוונס לא נשאר חייב והגיב לציוץ: "למה אתה מתכוון? שיחקת אותה".


למען הסדר הטוב, חייבים לציין שאוונס הוא הכריס השני בדירוג האובייקטיבי והאבסולוטי שלנו, ובטח שעדיף לקבל אותו מאשר אופציות נוראיות אחרות (כן כריס פיין, אנחנו מתכוונים אליך). נראה שהוא לא שבור לב מהתוצאה שיצאה לו, וכהרגלו הוא לקח הכל ברוח טובה ובהומור. גם אנחנו עשינו את החידון, ואנחנו שמחים לבשר שקיבלנו את התוצאה הכי טובה שאפשר – כריס פראט כמובן. זוז הצידה כריס פראט, מצאנו את כריס פראט האמיתי, קוראים לו איתמר רונאל והוא כתב תרבות באתר mako. עכשיו רק נותר לחכות לטלפון ממארוול ולהתחיל לראות את הדולרים זורמים לחשבון הבנק.

mako תרבות בפייסבוק