אחרי שמועות בלתי פוסקות על זהותם של השחקנים הראשיים בטרילוגיית הסקס והאזיקים "חמישים גוונים של אפור", שהסתיימו בליהוקם של דקוטה ג'ונסון וצ'ארלי אנהם, שוב נתקלה הפקת הסרט במהמורה לא צפויה. אנהם, שחקן אנגלי, החליט לפרוש מההפקה בתירוץ המאולץ של "לוחות זמנים". נו באמת, סביר להניח שהוא פשוט קרא את התסריט וגילה שאין מספיק עירום בעולם על מנת לחפות על כתיבה כל כך גרועה, שזה משהו שהיינו יכולים לספר לו מראש. אז על מנת לחסוך למלהקי הסאגה הרבה כאב ראש וכדי ששמועות מופרכות יפסיקו לצוץ חדשות לבקרים (קיאנו ריבס? באמת?), החלטנו לצמצם לכם את הרשימה למספר שחקנים נבחרים שיתאימו לתפקיד ויעמדו בו (פאן אינטנדד) בכבוד.

מאט בומר (צילום: צילום מסך מתוך buzz feed)
מאט בומר. תסגרו איתו וזהו | צילום: צילום מסך מתוך buzz feed

מאט בומר. נכון, בחייו הפרטיים הוא בכלל הומו ונמצא בזוגיות ארוכה עם גבר שכוללת גם שלושה ילדים, אבל כל מי שקרא את סדרת הספרים יודה כי מבט אחד על כוכב "צווארון לבן" בן ה-36 מספיק – ככה אנחנו מדמיינות את כריסטיאן גריי. אולי זו הסיבה שבומר נחשב לאחד המועמדים החזקים, שמקבל תמיכה גם משלל עצומות רשת הקוראות ללהק אותו.

ריאן גוסלינג בטיפש מטורף מאוהב
ריאן גוסלינג. הו כן

ריאן גוסלינג. סביר להניח שהשחקן המוערך בחיים לא היה מזהם את הרזומה שלו בתפקיד כזה זבלוני (לפי השמועות התפקיד כבר נדחה על ידו), אבל לכו תדעו. אם יש משהו שלמדנו על גוסלינג זה שהוא תמיד מפתיע. את הכוכב בן ה-33 כבר ראינו ב"דרייב ו"בלו ולנטיין", אבל רוב הבנות סתם ישמחו לראות אותו בחדר השינה עם זוג אזיקים. אז יאללה ריאן, תזרום קצת.

אין תמונה
אלכסנדר סקארסגרד. הצלף בנו

אלכסנדר סקרסגארד. או, עכשיו אנחנו מדברים. הערפדון הלוהט מ"דם אמיתי" הגיע אלינו משוודיה, והפך מהר מאוד לאחד מכוכבי הטלוויזיה הרותחים. אז נכון, הוא בלונדיני מאוד ולא עונה לתיאור הספרותי של כריסטיאן גריי, אבל תמיד היינו בעד חירות אומנותית. אגב, בפרק האחרון בעונה השישית של "דם אמיתי" ראינו אותו בעירום מלא וכן, הוא כשיר לתפקיד. אם זה לא שווה עצומה, לא ברור מה כן.

רוברט פטינסון בלי חולצה
רוברט פטינסון. מיוסר וזועם

רוברט פטינסון. אחרי הכל, "חמישים גוונים" זה בסך הכל "דמדומים" למבוגרים בלבד. פטינסון כבר מתורגל בנעיצת מבטים מיוסרים, שזה כל מה שכריסטיאן גריי עושה (כשהוא לא עושה את אנסטסיה סטיל, כלומר), וסביר להניח שחובבות "דמדומים" שגדלו קצת מאז הפרק האחרון, ישמחו לראות אותו בגרסה הלחה והמחרמנת יותר של סיפור האהבה הזה. 

אין תמונה
איאן סומרהולדר. עוד ערפד לרשימה

איאן סומרהולדר. יכול להיות שקצת הגזמנו עם כמות הערפדים ברשימה, אבל תודו שסומרהולדר, שהצעירים יותר מכירים כדיימון מ"יומני הערפד" והזקנים זוכרים מתפקידו ב"אבודים", פשוט חתיך מכדי שנתעלם ממנו. תוסיפו לזה את נטייתו להתערבב עם השחקניות שלצידו (עם מי שגילמה את אחותו ב"אבודים" ועם נינה דוברב ב"יומני הערפד) ומה שיקרה על הסט עשוי להיות לוהט כמעט כמו מה שילך על המסך.  

מייקל בי. ג׳ורדן
מייקל בי ג'ורדן. ליהוק חתרני

מייקל בי. ג'ורדן. כי חייבים גם בחירה נועזת ולא שגרתית, לא? אז אולי נהפוך את כריסטיאן גריי לשחור? נכון, הוא לא יתאים לתיאורו ברומן, אבל בואו נודה שכל חריגה מהספר רק תוכל לשפר אותו. ג'ורדן חתיך וחמוד ואחד הכוכבים הלוהטים על המסך הגדול כרגע, ליהוקו לטרילוגיה הזאת יכול לספק לנו רומן בין גזעי רותח ומסר סובלני ונאור. הכינו את מצבטי הפטמות!