וידוי אמיץ וביקורתי מצד כוכב הוליוודי על יכולות המשחק של עצמו, זה משהו שלא רואים כל יום. בוודאי כשמדובר במי שהוביל את אחת מסדרות הסרטים המצליחות ביותר בתולדות הוליווד. דניאל רדקליף, מי שגילם את דמותו של הארי פוטר במשך שמונה סרטים ולאורך עשור, זכה ללא מעט ביקורת מצד מעריצים ומבקרי קולנוע לאורך השנים. בראיון שהעניק לדיילי מייל נראה שהוא מסכים עם לא מעט מהטענות.

"לעשות את הסרטים האלה היה ברכה מדהימה עבורי", הסביר השחקן, "זה נתן לי את ההזדמנות להתחיל בצורה פנטסטית את הקריירה שלי. אבל יש גם את הרגעים שבהם אני פחות גאה, של שגיאות ששחקנים אחרים עושים בבית ספר למשחק ואני עשיתי על המסך מול מיליוני צופים".

הארי פוטר קוודיץ' (צילום: Warner Bros)
לפחות לרכב על מטאטא הוא יודע | צילום: Warner Bros
רדקליף, כיום בן 25, הסביר שהוא מתקשה לצפות בסרטי "הארי פוטר" בהם כיכב. "קחו לדוגמא את 'הנסיך חצוי הדם', אני פשוט לא טוב שם", קובע רדקליף, "אני שונא את זה. המשחק שלי שם מאד חד-גוני ואפשר לראות שהפכתי שאנן וכל מה שניסיתי לעשות על המסך פשוט לא הסתדר". הסרט שבו הוא חושב שעשה את העבודה הטובה ביותר בסדרה הוא "מסדר עוף החול", הסרט החמישי. "רואים שם סוג של התקדמות בכישורי המשחק", הוא מסביר.

בימים אלה מצטלם רדקליף לשני סרטים חדשים בכיכובו, שייצאו לבתי הקולנוע בשנה הבאה. הראשון הוא "Trainwreck", קומדיה עטורת כוכבים בבימויו של ג'אד אפאטו, שם ישחק בין היתר גם לצדה של בר פאלי. הסרט השני הוא עיבוד מחודש לפרנקנשטיין, כשגם הפעם רדקליף מיועד לתפקיד מפתח.