מאז התפוצצות פרשת הארווי ויינשטיין, מעריציו של קוונטין טרנטינו תהו מה יעלה בגורל סרטו הבא של הבמאי, שעבד עם המפיק המנודה בכל סרטיו עד כה. בסוף השבוע נודע כי טרנטינו בחר בחברת "Sony Pictures" להפקת סרטו הבא, וכעת גם חושף המגזין "ואניטי פייר" פרטים מאומתים ראשונים על התסריט, שבעבר דווח כי יעסוק בסיפורו של רוצח ההמונים צ'רלס מנסון (שמת אתמול, ב', בכלא). בנוסף, המגזין מדווח כי לתפקיד הראשי מועמדים שחקנים גדולים כמו ליאונרדו דיקפריו, בראד פיט וטום קרוז.

האתר "דדליין" כבר דיווח בעבר שהבמאי מעוניין בשחקנית מרגו רובי לתפקיד שרון טייט (שחקנית הוליוודית שנרצחה על ידי חבורתו של מנסון), ואליה מצטרפים כעת שמותיהם של שלושה מהשחקנים הכי חזקים בהוליווד. אך בתגובה לדיווחים על כך שסרטו יעסוק ברציחות של מנסון, טרנטינו אמר כבר לפני שבוע כי "זה לא צ'רלס מנסון, זה 1969" - מה שהגביר את הסקרנות בקשר לפרויקט המדובר. כעת, לאחר ספקולציות רבות, "ואניטי פייר" השיג דיווח ממקור שקרא את התסריט, והפרטים מתחילים להתבהר. 

צ'רלס מנסון (צילום: ap)
אבל מי יגלם את מנסון? | צילום: ap

תקציר הסרט, כפי שפורסם על ידי המגזין, מראה כי התסריט אכן לא עוסק ברוצח המפורסם: "הסרט מתרחש בלוס אנג'לס בקיץ של 1969, ומתמקד בשחקן טלוויזיה שהשתתף בסדרה מצליחה ועכשיו מנסה למצוא דרך להיכנס לתעשיית הסרטים. הסיידקיק שלו, שמתפקד גם ככפיל הפעלולים שלו, מנסה גם הוא לעשות את המעבר לקולנוע. הרצח המזעזע של שרון טייט וארבעה מחבריה על ידי הכת של צ'רלס מנסון משמש כרקע לסיפור המרכזי".

כרגע לא ידוע האם דיקפריו, קרוז או פיט יקבלו את התפקיד הראשי של שחקן הטלוויזיה השאפתן, ופרט לרובי, אין שמות נוספים שנקשרו להפקה. למרות שסרטו הקודם, "שמונת השנואים", לא הפך להצלחה מסחררת בקופות והכניס רק 54 מיליון דולר, מקורות שקראו את התסריט המדובר מאמינים שהוא מסוגל לשחזר את ההצלחות של "ג'אנגו ללא מעצורים" (162 מיליון) ו"ממזרים חסרי כבוד" (120 מיליון). אנחנו מצדנו רק שמחים שאף אגורה מהכסף הזה לא תגיע לכיסו של הארווי ויינשטיין, וכעת אנחנו יכולים לאחל לו הצלחה בלב שלם.

mako תרבות בפייסבוק