המאבק הגדול בין האולפנים בהוליווד על תשומת הלב והכיס שלנו, נכנס בחודשים האחרונים להילוך גבוה, כשמדי שבועיים מגיעה הודעה שמסחררת את המעריצים. זה התחיל בהכרזת לוח סרטי DC קומיקס והגיבורים החדשים שלה, המשיך בתשובה המרשימה לא פחות של מארוול, הגיע לשיא של טירוף עם הטיזר הראשון של "מלחמת הכוכבים", וכעת אולי מסמן ניסיון לייצר שיא חדש.

קולאז' ג'ארד לטו (צילום: Kevin Winter, GettyImages IL)
היורש של ג'ק ניקולסון והית' לדג'ר | צילום: Kevin Winter, GettyImages IL

ההודעה של אולפני וורנר על רשימת הכוכבים שיגלמו את "Suicide Squad" היא כמעט חסרת תקדים באיכותה. וויל סמית', עד לפני מספר שנים כוכב הקולנוע המצליח ביותר בהוליווד, אפילו לא יהיה הכוכב הגדול של החבורה. התואר הזה יילך לזוכה האוסקר ג'ארד לטו, שייכנס לנעליו הגדולות של הית' לדג'ר.

קולאז' מרגו רובי (צילום: Pascal Le Segretain, GettyImages IL)
פוטנציאל לסרט משלה? מרגו רובי | צילום: Pascal Le Segretain, GettyImages IL

"Suicide Squad" מבוסס על קומיקס אפל שבמרכזו חבורה של נבלי על, שנשלחת לבצע משימות קומנדו סודיות ומסוכנות במיוחד בשירות הממשל האמריקאי, בתמורה להפחתה בעונשים של חבריה. מנהיג החבורה הוא, כאמור, הג'וקר, מהנבלים הסדיסטים והמבריקים בתולדות הקומיקס. וויל סמית' יגלם את דדשוט, מתנקש שמתגאה בעובדה שמעולם לא החטיא מטרה. טום הארדי (שנבלי קומיקס לא זרים לו אחרי שגילם את ביין ב"עלייתו של האביר האפל") ייכנס לנעליו של ריק פלאג, גיבור מלחמה לשעבר, שהסתבך והפך למוקצה.

קולאז' קארה דלווין (צילום: getty images / DC Comics)
ממסלול הדוגמנות אל המסך הגדול. קארה דלווין | צילום: getty images / DC Comics

הצלע הנשית בחבורה תורכב ממרגו רובי ("הזאב מוול סטריט") שתכנס לנעליה של הארלי קווין, בת זוגו של הג'וקר ומתנקשת קטלנית בפני עצמה, המתמחה בעיקר בשימוש ברעלים. לצדה תעשה דוגמנית העל קארה דלווין את הופעתה השנייה בלבד על המסך (אחרי "אנה קרנינה") כשתגלם את "מכשפת", האלטר אגו של אמנית עצמאית שתקרית מסתורית מפצלת את אישיותה בין מלחמה בציר הרשע לבין חבירה אליו. החבר החמישי והאחרון בחבורה הוא "בומרנג" (ג'יי קורטני), רוצח שכיר שמתמחה בשימוש בנשק שאת שמו הוא נושא.

קולאז' טום הארדי (צילום: Theo Wargo, GettyImages IL)
נבלים זה קטן עליו | צילום: Theo Wargo, GettyImages IL

את הסרט יגלם דיוויד אייר ("זעם") והקאסט המרשים מעיד על מידת הפוטנציאל שתולים בו אולפני וורנר. "אנחנו נרגשים לעבוד עם הצוות הנפלא הזה, תחת הדרכתו הנהדרת של דייויד אייר", סיפר נשיא האולפנים, גרג סילברמן, בהודעה לעיתונות, "אנחנו מתכוונים לתת משמעות חדשה למושגים הישנים של גיבורים ונבלים".

קולאז' ג'יי קורטני (צילום: getty images / DC Comics)
הבחור החדש בשכונה. 'גיי קורטני | צילום: getty images / DC Comics

האם חבורת הנבלים עשויה לשים בצל את הפרויקטים הגדולים האחרים של הוורנרים, ובהם "ליגת הצדק"? לפחות בשלב זה נראה שהשמות כאן מרשימים ומעוררים ציפייה גדולה יותר. הסרט צפוי לצאת באוגוסט 2016.