רשימות "הכי טובים" היו נתונות מאז ומתמיד למחלוקת. מהי ההגדרה של טוב ומי האנשים שאמורים לקבוע אותה? בואו נשים את השאלות הבוערות האלה בצד ונתמקד בעיקר: "מלחמת הכוכבים: האימפריה מכה שנית" הוא החל מסוף השבוע האחרון הסרט הטוב ביותר בכל הזמנים. מי קבע? המשתתפים בסקר של מגזין Empire הבריטי, שכלל לא פחות מ-250 אלף מצביעים.

הפעם האחרונה שבה החליטו עורכי המגזין לערוך את הסקר הייתה ב-2008. עשרת אלפים המצביעים קבעו אז ש"הסנדק" של פרנסיס פורד קופולה הוא הסרט הטוב מכולם, אבל כנראה ש-6 שנים מספיקות כדי לשנות את טעם המיינסטרים. "האימפריה מכה שנית" נחשב כבר שנים לסרט "מלחמת הכוכבים" הטוב ביותר שנעשה אי פעם, וזאת למרות שמבחינת רווחים הוא ממוקם אחרון מבין סרטי הטרילוגיה המקורית (627 מיליון דולר בתוספת אינפלציה).

"הסנדק", שהודח מהמקום הראשון, ירד מקום אחד למטה בדירוג החדש. מיד אחריו מגיעים "האביר האפל" (שיצא רק אחרי פרסום הרשימה הקודמת), "חומות של תקווה" (ששמר על מיקומו מהדירוג הקודם) ו"ספרות זולה" (תשיעי ב-2008). "תקווה חדשה", הסרט הראשון בטרילוגיית מלחמת הכוכבים, ממוקם שישי ואת העשירייה הפותחת סוגרים "שר הטבעות: אחוות הטבעת", "מלתעות", "שודדי התיבה האבודה" ו"התחלה".

מחפשים סיבות להתחיל דיון משרדי סוער? קחו את הרשימה מ-2008 ואת הרשימה החדשה ותסבירו לכל מי שרק רוצה לשמוע למה "יפה במנהטן" קופח באופן משווע.