מה הדבר הכי בריטי בעולם - כריכי מלפפון ותה של אחר הצהריים? לא. כיבוש אלים של שליש מאוכלוסיית העולם לאורך מאות שנים ואז נסיגה הדרגתית ממנו? קרוב, אבל לא בדיוק. הדבר הכי בריטי בעולם הוא סרטי "ג'יימס בונד", כשמשפחת המלוכה תופסת את המקום השני ברשימה הזו. שזה מצוין, כי הידיעה הבאה כוללת את שניהם. בימים אלה מצלמים בלונדון את הסרט ה-25 בסדרת בונד, ועל פי הדיווחים באנגליה, מפיקי הסרט מנסים להשיג הופעת אורח של הנסיך צ'רלס.

מקורב להפקה סיפר למדור הבידור של ה"סאן" - המקור מספר אחת בכל הנוגע לרכילות זעירה אודות בית המלוכה - שצ'רלס ביקר בסט צילומי הסרט לפני מספר שבועות, ועניין הופעת האורח בסרט "נדון איתו". "המפיקים נואשים להחתים אותו", המשיך המקור, "האם אהבו את הבאז שנוצר סביב ההופעה של המלכה ודניאל קרייג, והם חושבים שצ'רלס יוכל להתעלות על זה". הציטוט מתייחס לסרטון שצולם לרגל פתיחת המשחקים האולימפיים שנערכו ב-2012 בלונדון, ובו נראה כוכב סרטי בונד מגייס את המלכה אליזבת ואת כלבי הקורגי שלה למשימה חשאית, שבסופה צנחו השניים (אל חשש, היה מדובר בכפילים בלבד) לתוך האצטדיון שאירח את טקס הפתיחה.

המקור מסר גם בסרקזם בריטי דק ש"זה לא סוד שהסרט נתקל במספר מכשולים, ואם הם יצליחו להחתים בן מלוכה זה יהיה בדיוק מה שהסרט צריך". זו השחרה יפה שמתייחסת לכל התקלות והעיכובים שפקדו הפקת הסרט. ראשית, תאריך יציאת הסרט נדחה כמה וכמה פעמים כיוון שהתסריטאים שנשכרו לו התקשו להשלים את המלאכה. במאי הסרט המיועד, דני בויל ("נער החידות ממומביי", "טריינספוטינג") פרש מהעבודה על הסרט והוחלף בקרי ג'וג'י פוקונגה. לרגל תחילת הצילומים, נשכרה גם פיבי וולר-ברידג' ("פליבאג", "קראשינג") כדי לשפץ את התסריט ולהביא את בונד למאה ה-21. בנוסף, זמן קצר לאחר תחילת הצילומים, דניאל קרייג נפצע במהלך ביצוע פעלול ושבר את קרסולו, ובמהלך צילומי פעלול נוסף אירע פיצוץ לא מתוכנן בסט הצילומים, ועובד הפקה נפצע. צ'רלס עצמו התייחס לתקרית, ובמהלך הביקור על הסט צולם כשהוא שואל את קרייג "לא היו לכם פה עוד דברים שהתפוצצו לאחרונה, נכון?". אם לא די בכל אלה, בסוף חודש יוני דווח שאדם (שתפקידו בהפקת הסרט לא פורסם) התקין מצלמות נסתרות בחדרי השירותים באולפנים במטרה לצלם את הנשים שפוקדות אותם.

ואם צ'רלס אכן יאות להשתתף בסרט, הוא אפילו לא יהיה בן המלוכה הראשון שעורך הופעת אורח קולנועית. הנסיכים וויליאם והארי הופיעו בסרט "מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי" ב-2017. השניים גילמו חיילי סער (Storm Troopers) ופניהם הוסתרו במסכות הלבנות המפורסמות.