חובבי החופים הקסומים של יוון, השירים הקלאסיים של אבבא ושאלות אבהות סבוכות יכולים להתחיל לרקד בהתלהבות, כי הטריילר הראשון של "מאמא מיה: הנה אנחנו שוב באים!" שוחרר היום. סרט ההמשך המצופה של הלהיט המוזיקלי "מאמא מיה!" צפוי לצאת לאקרנים בקיץ 2018, וכבר עכשיו אנחנו מקבלים הצצה למנת הנוסטלגיה המרנינה שצפויה לנו.

סרט ההמשך יכלול את כל הכוכבים המוכרים, בהם פירס ברוסנן, קולין פירת' ואמנדה סייפריד. אך לפני שאנחנו מתחילים בחגיגות, הטריילר מעלה סימן שאלה מדאיג ביותר הנוגע למריל סטריפ, הכוכבת הגדולה של הסרט הראשון. בטריילר, שמדלג לחלופין בין ההווה לבין העבר, דמותה של סטריפ, דונה, מתוארת בלשון עבר ולא מוצגת בסצנות חדשות, מה שמעורר חשש אמיתי כי דמותה אינה בין החיים עוד.

נראה כי הסרט מתמקד שני קווי עלילה מקבילים: בהווה, סופי בהריון ומנסה להתמודד עם אובדן אמה בעזרת חברותיה משכבר הימים, בעוד בקו העלילה המקביל אנו נחשפים לדמותה של דונה הצעירה, בגילומה של לילי ג'יימס ("בייבי דרייבר"), ובמפגש הראשון שלה עם הגרסאות הצעירות של שאר הדמויות הראשיות בסרט הראשון. בין לבין אנחנו כמובן מקבלים נאמברים עליזים עם השירים האהובים של להקת אבבא, על רקע נופי יוון הפסטורליים.

למרות הדאגה לשלומה של דונה, נראה שאנחנו עומדים לקבל סיבוב נוסף על כל השטיקים החינניים שכבשו את הצופים ברחבי העולם. האחווה הנשית האמיצה, הטמבלוליות הגברית המצחיקה, אווירת החופשה הקלילה וכמובן שלל הביצועים המחודשים של להיטי להקת אבבא. ואם הטריילר לא הספיק לכם כדי להתחיל לפזז משמחה, הנה הצצה קצרה אל מאחורי הקלעים של סרט ההמשך עטור הכוכבים:

mako תרבות בפייסבוק