סטארטרק פיראטי
בדיוק כשצפינו בחתלתולים שדומים לשפנפנות פלייבוי
מיליוני מעריצים ברחבי העולם מחכים כבר ארבע שנים לסרט ההמשך לסטארטרק המצליח מ-2009. פרטים רבים מהעלילה של "האויב בתוכנו: סטארטרק" נשמרו בקפדנות רבה עד להקרנת הבכורה בלונדון לפני שבועיים. רק בסופ"ש האחרון יצא הסרט לבתי הקולנוע בארצות הברית, כשבמדינות רבות נוספות כמו יפן, ספרד, איטליה צרפת וישראל, ייאלצו המעריצים להתאזר בסבלנות עד יוני כדי לצפות בו בבית הקולנוע הקרוב למקום מגוריהם.

מי שלא הצליח להתאפק עד לרגע הגדול, יכול היה לזכות בהקרנה מיוחדת וחינמית לחלוטין ביום ראשון האחרון. משתמש יוטיוב בן 15, בשם "Spockyy1231" העלה עותק בן שעתיים של הסרט לאתר הוידאו הפופולארי, שם הוא הסתתר במשך לא פחות מ-24 שעות לפני שאותר והוסר. הגרסה הפיראטית כללה 119 דקות מתוך 129 הדקות של הסרט המלא (סצנת הפתיחה הושמטה), שצולמו ככל הנראה באמצעות מצלמת וידאו באולם הקולנוע.

תופעת הסרטים שמצולמים במצלמה בקולנוע אמנם ממש לא חדשה, אבל עד כה גרסאות כאלה הופצו בעיקר באתרי שיתוף קבצים. מיד לאחר שהסרט הראשוני הוסר הועלה עותק פיראטי נוסף, שלינק אליו הופץ באמצעות רשת הטוויטר. הפעם נדרשו לאנשי האתר הרבה פחות שעות כדי לאתר את התוכן המזויף, אם כי באתרי מעריצים ברחבי העולם טוענים שעדיין ניתן למצוא עותקים נוספים שלו ברחבי הרשת.

"האויב בתוכנו: סטארטרק" יגיע לישראל ב-13 ביוני

 בואו לפייס שלנו