חמישים גוונים תמונות ראשונות (צילום: UPI media,  יחסי ציבור )
הו ג'ימי, מה נעשה עכשיו עם כל הזמן הפנוי? | צילום: UPI media, יחסי ציבור
המעריצים הנלהבים של הטרילוגיה הארוטית מאת אי אל ג'יימס, המתינו בקוצר רוח כשההפקה של הפקת הסרט הראשון בסדרה התעכבה עוד ועוד. אחרי שהכוכב הראשי נמצא, התחרט ואז הוחלף באחר, שחקנית ובמאית נמצאו והצילומים סוף סוף יצאו לדרכם, מסתבר שיש עוד בעיה אחת שעומדת בדרכם של המעריצים. וזאת כנראה לא הבעיה העומדת שלה הם ציפו.

מקורות מתוך ההפקה מסרו לאתר E! שמפיקי הסרט, שקיבלו בברכה רק לפני מספר שבועות את הדירוג המחמיר ביותר של איגוד הקולנוע האמריקאי, החליטו להתקפל. "הסקס פחות סוער מאשר בספר", מסביר המקור, "הם הרגישו שזה יותר מדי והחליטו להוריד חלק מהסצנות". ההצהרות המאכזבות האלה מגיעות על רקע דיווחים על כימיה מצוינת בין שני הכוכבים, ג'יימי דורנן ודקוטה ג'ונסון: "הם צילמו את רוב סצנות הסקס שלהם יחד והם ממש זרמו עם זה, נראה שהם נהנים יחד".

כאן עולה השאלה המתבקשת: מה בדיוק אמור לקרות על המסך במשך שעתיים, אם החלקים העסיסיים יצומצמו? כל הטעם בעיבוד הספר לקולנוע היה מערכת היחסית בין הגיבורים, אף אחד לא קרא אותו בגלל איכותו הספרותית. אם שואלים את מפיק הסרט, מייקל דה לוקה, לא מוצאים סימן לדאגה: "זה לוהט", הוא מעיד על החיבור בין דורנן ודקוטה, "אני חושב שצילמנו קצת יותר מחצי סרט וזה הולך ממש טוב. אני מתרגש לקראת זה".

חמישים גוונים תמונות ראשונות (צילום: UPI media,  יחסי ציבור )
ללא מין | צילום: UPI media, יחסי ציבור
נזכיר כי לפני מספר שבועות אישרה שותפתו של דה לוקה להפקה, דנה ברונטי, כי היוצרים מתכננים 2 גרסאות קולנועיות: "רכה" ו"מלוכלכת". הגרסה הרכה כיוונה לדירוג R (כניסה בליווי מבוגר מתחת לגיל 17) והפרובוקטיבית יותר ל-NC17 (כניסה לבני 17 ומעלה בלבד). האם השינויים שעליהם מדבר המקור יתבצעו בגרסה המרוככת בלבד? נותרה קצת יותר משנה לגלות.