עם התחלת הצילומים, פרטים חדשים נחשפו על עלילת סרט ההמשך של "חיות הפלא והיכן למצוא אותן", בכיכובם של ג'וני דפ בתפקיד הקוסם האפל גלרט גרינדלוולד (כפי שנחשף בסיום הסרט הראשון) וג'וד לאו, שייכנס לנעליו של פרופסור דמבלדור הצעיר.

התסריט, שנכתב על ידי ג'יי.קיי. רולינג, נפתח מספר חודשים לאחר אירועי הסרט הראשון, אז גיבור הסרט ניוט סלמנדרה (אדי רדמיין) לכד את גרינדלוולד וחשף את זהותו. אך כפי שהבטיח, הקוסם הידוע לשמצה הצליח לברוח והחל לגייס אנשים נוספים לשורותיו. האדם היחיד שיוכל אולי לעצור אותו הוא לא אחר מאשר אלבוס דמבלדור, מי שהיה בעבר חברו הטוב ביותר ולימים הפך למנהל בית הספר לכישוף ולקוסמות, הוגוורטס. 

החבורה תעזוב את ניו יורק ותרחיב את נקודת המבט על עולם הקוסמים והפילוג בין המחנות השונים, כשדמבלדור וניוט יתאחדו כדי לנסות לגבור על גרינדלוולד. אל קאסט הסרט החדש יצטרף, כאמור, דפ בתור גרינדלוולד, ג'וד לאו בתור דמבלדור הצעיר וזואי קרביץ בתור לטה לסטריינג', אהובתו לשעבר של ניוט.

חיות הפלא והיכן למצוא אותן (צילום:  יחסי ציבור )
האם יצליח לעצור את גרינדלוולד? מתוך "חיות הפלא והיכן למצוא אותן" | צילום: יחסי ציבור

אחרי שבנובמבר שעבר רמזה רולינג כי הסרט החדש ימשיך את המוטיבים ההומו-אירוטיים שהיו בקודמו וכי אולי הוא אף יכלול איזכורים לרומן בין גרינדלוולד ודמבלדור ("בכל הנוגע למיניות של דמבלדור, שימו עין על מערכת היחסים הזאת"), כעת אולפני וורנר ממשיכים לחמם את המעריצים, כשתיארו את דמבלדור כ"מי שכונה בעבר על ידי גרינדלוולד 'חברו היקר ביותר'".

כבר בנובמבר של שנה שעברה רמזה רולינג כי הסרט החדש ימשיך את המוטיבים ההומו-ארוטיים של הסרט הקודם, ואולי אפילו יכלול אזכורים לרומן בין גרינדלוולד ודמבלדור: "בכל הנוגע למיניות של דמבלדור, שימו עין על מערכת היחסים הזאת". הסופרת העלתה את שאלת נטייתו המינית של דמבלדור פעמים רבות בעבר, וייתכן שבנובמבר 2018 סוף סוף נזכה לראות התייחסות ישירה לנושא - וחשוב מכך, רומן לוהט בין ג'וני דפ וג'וד לאו. אולפני וורנר ממשיכים לחמם את היחסים, כשהם מתארים את דמבלדור כ"מי שכונה בעבר על ידי גרינדלוולד 'חברו היקר ביותר'" (His Dearest Friend). מה אתם אומרים? מוכנים לזה?

mako תרבות בפייסבוק