מעצמות גרעין. סת' רוגן וג'יימס פרנקו הם החל מהיום (ראשון) אויבי האומה הצפון קוריאנית. כל זאת בעקבות סרטם החדש "The Interview", המתאר את סיפורו של עיתונאי מתחיל והמפיק שלו, שמקבלים את הזדמנות חייהם עם האפשרות לראיין את קים ג'ונג-און. הממשל האמריקאי מזהה הזדמנות לחסל את המנהיג שמפחיד את המערב, ומגייס את השניים ל-CIA.

באופן לא מפתיע, כאמור, שליטי צפון-קוריאה לא קיבלו את הקומדיה החדשה בחיוך. דובר מטעם הממשל תקף את הוליווד וארה"ב בראיון שהעניק לגרדיאן הבריטי: "יש אירוניה מיוחדת בעלילת הסרט הזה. היא מראה את הייאוש של הממשל האמריקאי והחברה האמריקאית. סרט על התנקשות במנהיג של מדינה זרה משקף את מה שעשתה ארה"ב באפגניסטן, עירק, סוריה ואוקראינה". עד כאן ההצהרה נשמעת הגיונית באופן מפתיע, אבל אז הגיע הטיעון הבא: "ובל נשכח מי הרג את הנשיא קנדי – אמריקאים. למעשה כדאי שהנשיא אובמה ייזהר שהצבא האמריקאי לא ישים גם אותו על הכוונת".

הייתם חושבים שאחרי הצהרה כל כך חד משמעית, יחרימו במדינה את הסרט, אבל מסתבר שהמציאות דווקא מפתיעה. על פי הדובר, צפוי קים ג'ונג-און לצפות בסרט בכל זאת. מי ישלם את המחיר על העלבון? לא נתפלא אם אלה יהיו המדובבים המקומיים. פרנקו ורוגן מצדם לא היו יכולים לבקש יחסי ציבור טובים יותר לקראת הסרט, שייצא לבתי הקולנוע ב-10 באוקטובר.