ניקול קידמן תמיד נתפסה בעינינו כאחת הנשים המתוקות והמוכשרות בהוליווד, ולמעט המקרה המפחיד ההוא עם מחיאות הכפיים הביזאריות שלה בטקס האוסקר וההכחשות החוזרות ונשנות שלה לגבי ענייני בוטוקס כאלה ואחרים, מעטות הפעמים ששמענו עליה בהקשר לא חיובי.

אם כך, אתם יכולים להבין מדוע הופתענו לשמוע את העדות הזאת של מיילס טלר ("וויפלאש") על טראומה "נוראית" שהוא נושא עמו בעקבות עבודה על הסט עם השחקנית. השניים שיחקו יחד בסרט משנת 2010, "מחילת הארנב", שהביא את סיפורה של בקה (קידמן) והאווי קורבט (אהרון אקהרט) - זוג שאיבד את בנם בעקבות תאונת דרכים, לה גרם נער בשם ג'ייסון (טלר).

עבור טלר זה היה הסרט הגדול הראשון בו השתתף, ואפשר רק לדמיין כמה הוא התרגש לשחק מול כוכבת ענקית כמו קידמן, אך כעת מתברר כי החוויה בפועל הייתה שונה לגמרי. לדבריו, לא רק שלא עשה שום בונדינג עם קידמן על הסט - השחקנית סירבה בכלל לדבר איתו, שכן כחלק ממתודת המשחק שלה והעובדה שהדמויות של השניים שנאו זו את זו - היא האמינה שכדאי לבסס את מערכת היחסים הזאת גם במציאות.  

"לניקול היה רעיון, שהיא רצתה שנפתח מעין מערכת יחסים דומה לזו של הדמויות שלנו", הוא שיתף את ה"דיילי טלגרף" האוסטרלי על התקופה המבולבלת שעבר. "אז בהתחלה היא לא הייתה מדברת איתי בכלל, ואז אחרי שעשינו את הסצנה הראשונה שלנו היא הייתה מדברת איתי קצת יותר, ועד סוף הסרט היינו מדברים בין לבין". 

מיילס טלר (צילום: Jonathan Leibson, GettyImages IL)
ובכל זאת, הוא שרד כדי לספר. טלר | צילום: Jonathan Leibson, GettyImages IL

כשסיימו את הצילומים, קידמן ניגשה אליו והתנצלה על החוויה. "היא אמרה, 'הו מיילס, עשית עבודה כל כך נפלאה, אני מצטערת שהייתי צריכה לעשות לך את זה, בייחוד כשאני יודעת שזה הסרט הראשון שלך, אבל חשבתי שזה חשוב לעבור את זה מול המצלמה".

לנוכח רזומה המשחק המרשים שלו מאז, שכולל את "וויפלאש" כאמור, "מפוצלים", "הדייט שהביך אותי", "כלבי מלחמה" ו"רק האמיצים" שמשודר בימים אלה בבתי הקולנוע, נראה שטלר אכן רק צמח מהטראומה ההיא. אז זה אומר שאפשר לחזור להיות TEAM קידמן עכשיו?

mako תרבות בפייסבוק