ג'יימי דורנן (צילום: calvin klein)
בקרוב נראה לו את האנטומיה? | צילום: calvin klein
אחד יוצא ואחד בא. ככה זה עם ספרות זולה כמו "50 גוונים של אפור", כנראה שאין מנוס מבדיחות זולות לא פחות. אחרי תהליך ליהוק ארוך ומייגע הכריזו באולפני פרמאונט על בחירתו של צ'רלי הנאם לתפקיד המיליונר הקינקי, כריסטיאן גריי, רק כדי לחזור אל החיפוש כעבור חודש בלבד. בתחילה עוד ניסו הצדדים להציג את הפרידה בשל בעיית לוחות זמנים של כוכב "ילדי האנרכיה", אבל מהר מאד הסתבר שהנאם פשוט קרא את התסריט מחדש והבין שהתפקיד הפרובוקטיבי עלול להזיק לקריירה שלו.

בעשרת הימים שחלפו עסקה התעשייה באינספור שמות של מועמדים פוטנציאליים להחליף את הנאם. בין היתר נזרקו לאוויר שמותיהם של אלכסנדר סקרסגארד, ריאן גוסלינג ומאט בומר, אבל הפקת הסרט שוב החליטה לבחור דווקא בשחקן אלמוני למדי. ג'יימי דורנן (31), דוגמן ושחקן ממוצא אירי, הוא האיש שיצטרך לעמוד בדרישות הגבוהות של התפקיד. מלבד צילומים בתחתונים בלבד למותגים כמו קלווין קליין, ניתן היה לצפות בביצועי המשחק של דורנן במיני סדרה הבריטית "The Fall", שם גילם את דמותו של רוצח סדרתי.

ג'יימי דורנן (צילום: calvin klein)
התקבלת! | צילום: calvin klein
גם מעריצי "היה היה פעם", סדרת הפנטזיה של רשת ABC, יזכרו את דורנן בתפקיד השריף גרהאם שהופיע בשתי העונות הראשונות. קריירת המשחק שלו החלה למעשה רק ב-2006 אחרי שזנח את חלומו להפוך לכוכב רוגבי (יש לנו תחושה שנשים רבות יודו לו על הצעד הזה). עכשיו כל שנותר הוא להפגיש בין דורנן לדקוטה ג'ונסון, מי שתגלם את זוגתו לפנטזיות האפלות, אנסטסטיה סטיל. אם גם דורנן לא יבין בעוד מספר שבועות שעירום ומין סוטה הם לא כוס התה שלו, צפויים צילומי הסרט להתחיל בינואר. הסרט צפוי לצאת אקרנים ב-1 באוגוסט, 2014.

>> בואו לפייסבוק שלנו