זו תקופה נהדרת להיות בה כל אדם מלבד ג'וני דפ. אחרי התמונות  שהצליחו להדאיג את העולם כולו ואחרי כתבת הפרופיל שציירה אותו כאדם אקסצנטרי, מבודד ומעורער, ניחתת עליו מכת יח"צ נוספת: סרט בכיכובו, שאמור היה לעלות על מסכי הקולנוע בעוד חודש מהיום - נמשך מלוח ההפצה של האולפני ועתידו לא ידוע.

הסרט המדובר הוא City Of Lies (עיר השקרים), שמתאר את חקירות הרצח של הראפרים נוטוריוס ב.י.ג וטופאק שאקור בשנות ה-90. אתם יודעים, כי כשחושבים על כנופיות והיפ הופ מהניינטיז, חושבים על ג'וני דפ. דפ מגלם בסרט את הבלש ראסל פוּל, שהיה אמון על פתירת מקרי הרצח של הראפרים - וכשל. לצד דפ, משחקים בסרט גם רוקמונד דאנבר (נמלטים, ילדי האנרכיה) ופורסט וויטאקר (הפנתר השחור, המלך האחרון של סקוטלנד), שמשחק את העיתונאי ג'ק ג'קסון, שם אמיתי שלא המצאנו. דמותו של ג'קסון מבוססת על העיתונאי רנדל סאליבן, שהספר שכתב על היווה בסיס לתסריט הסרט. צילומי הסרט הסתיימו כבר לפני יותר משנה, ובחודש מאי השנה שוחרר לו גם טריילר רשמי:

כפי ששמתם לב, בסוף הטריילר מופיע התאריך 7.9 אולם אתמול, כאמור, פורסם שהפצת הסרט בוטלה לעת עתה. חברת ההפצה לא נימקה את ביטול הסרט, אבל על פי שמועות שמצוטטות בדיווחים מעבר לים, מדובר בניסיון להשקיט מעט את העיסוק התקשורתי בדפ, שעובר תקופה לא פשוטה. בשנה שעברה הושלמו גירושיו של דפ מהשחקנית אמבר הרד, במהלכם האשימה הרד את דפ באלימות פיזית, ואף סיפקה תמונות ועדות אישית שהוכיחו את טענותיה. האלימות, לכאורה, של דפ, גרמה למעריצים רבים לדרוש ולפטר אותו מהסרט חיות הפלא: פשעי גרינדלוולד, שמתרחש ביקום הקולנועי של סרטי הארי פוטר וצפוי לעלות למסכים בנובמבר. הדרישה לא הועילה.