דני בויל אוהב להתעסק עם הראש של הצופים שלו. "127 שעות", סרטו האחרון של הבמאי הבריטי, (זוכה האוסקר על "נער החידות ממומבאיי"), הפך ב-2010 לסיפור חדשותי בינלאומי, לאחר שברחבי העולם נרשמו התעלפויות רבות בסצנת השיא, בה נראה מטפס ההרים, אהרון ראלסטון, כורת לעצמו את היד. אם חשבתם שזה היה קיצוני, חכו שתצפו בטיזר לסרטו החדש, "טראנס", שמצליח במידה מסוימת להתעלות גם על הרגע ההוא.

אחרי שנתיים של הפסקה מקולנוע, בהן התמקד בויל בניהול טקס הפתיחה המרהיב של אולימפיאדת לונדון, הוא חוזר למסך הגדול עם מותחן פשע שנכנס עמוק לתוך התת מודע. סיימון, סוחר אמנות פשוט, מוצא את עצמו בתסבוכת מול חבורה של פושעים מסוכנים, המגובים בשירותיה של מומחית להיפנוזה. בעזרת השילוב בין השניים הם מקווים להוציא ממנו את מיקומו של ציור אבוד ויוקרתי במיוחד.

אם לא הבהרנו את זה מספיק קודם, כדאי לומר גם עכשיו שהדקה וחצי הבאות לא נועדו לבעלי לב חלש. אם יש לכם חוש הומור מפותח לעומת זאת? יכול להיות שתסיימו אותו עם חיוך גדול על הפנים. ב"טראנס" מככבים, בין היתר, ג'יימס מקאבוי ("אקס-מן: ההתחלה"), וינסנט קאסל ("ברבור שחור") ורוסאריו דוסון ("עיר החטאים"). הסרט צפוי להגיע לקולנוע ב-27 למרץ.

טראנס
בתת מודע אף אחד לא יכול לשמוע אתכם צורחים
>> בואו לעמוד הפייסבוק שלנו