גל גדות ממשיכה לקטוף פירות בזכות התפקיד המוצלח שלה כ"וונדר וומן", וכחודש וחצי בלבד מאז צאתו היא זוכה להכרה מהירה ולא מובנת מאליה מצד האקדמיה לקולנוע בארצות הברית, שקיבלה לשורותיה את השחקנית הישראלית, כמו גם את הבמאי ערן ריקליס ("עץ הלימון"), יחד עם כוכבים כמו דווין ג'ונסון ("מהיר ועצבני"), קריסטן סטיוארט ("דמדומים") וכריס אוונס ("קפטן אמריקה"). האקדמיה, האחראית על פרסי האוסקר, מצרפת בכל שנה חברים חדשים בהם שחקנים, במאים, עורכים, תסריטאים ומפיקים. השנה התקבל מספר שיא של 774 חברים חדשים, שיצטרפו ל-6,687 החברים הקיימים ויצביעו לפרסי האוסקר בשנה הבאה.

לצד גדות וריקליס הישראלים, בין החברים החדשים ניתן למצוא שחקנים מוכרים כמו אל פנינג ("נשות המאה ה-20"), כריס פראט ("שומרי הגלקסיה"), כריס המסוורת' ("ת'ור"), צ'אנינג טאטום ("רחוב ג'אמפ 21") ושארלוט גינזבורג ("מלנכוליה"). בנוסף, ההמחזור החדש כולל יוצרים כמו דונלד גלובר ("אטלנטה"), ג'ורדן פיל (במאי "תברח"), גאי ריצ'י ("סנאצ'") וטום פורד ("יצורים ליליים"). 

המחזור החדש כולל יוצרים מ-57 מדינות, כאשר 39 אחוז מן המצטרפות הן נשים ו-30 אחוז שאינם לבנים, מספרי שיא ביחס לשנים קודמות. האקדמיה הציבה מטרה מוצהרת להגדיל את הגיוון התרבותי והמגדרי בשורותיה, בין השאר בעקבות תלונות על ייצוג חסר של נשים ובני מיעוטים.

mako תרבות בפייסבוק