סנדרה בולוק, צ'אנינג טייטום ודניאל רדקליף צברו עם השנים לא מעט זמן אוויר מאחורי המצלמה, ויום צילומים הוא כנראה פחות מלהיב מאשר מה שהיה בהתחלה. למרות זאת, נראה כי הסרט החדש בכיכובם הצליח להוציא מהם כמה ימי צילומים שלא ישכחו בתקופה הקרובה, כל אחד מסיבותיו שלו.

אחד מימי הצילומים של "העיר האבודה", קומדיית ההרפתקאות שתגיע לאולמות הקולנוע בשבוע הבא, היה יום כזה. בסצנה אינטימית למדי, טייטום נאלץ לשחק בסצנה כשעלוקות מונחות על גבו וישבנו החשופים. "היום השני של הסרט, צ'אנינג טייטום נכנס לאזור בג'ונגל, ביקשנו ממנו להתפשט וכיסינו את הגב והישבן שלו בעלוקות", סיפר במאי הסרט אדם ני בקטע מיוחד מאחורי הקלעים של הצילומים. "להיכנס לסט עם המון עלוקות דבוקות לישבן... וזה עוד לפני שהכרתי את כולם", הוסיף טייטום. "פשוט אמרתי לעצמי, 'טוב, אני עומד להיות עירום לגמרי, זה מה שזה'".

המשך הסצנה הולכת רחוק אפילו יותר, כשדמותה של בולוק צריכה להסתכל על כל גופו של טייטום ולוודא שעלוקות לא הגיעו לאזורים אינטימיים נוספים – מה שמוביל לכך שהיא יושבת כשפניה מופנות לאיבר מינו החשוף של טייטום, שהוסתר בגרב בלבד. "ולא רק זה, בנוסף, סנדרה בולוק פותחת במונולוג באורך שני עמודים על איבר מסוים בגוף שלי", ממשיך השחקן. 

בולוק הגיבה גם היא על צילום הסצנה החשופה. "זה לא היה מוזר בכלל. הייתם מצפים שזה יהיה מוזר, אבל הוא היה רגוע לגבי זה, הוא עזב הכל ואני דיברתי אליו", שיתפה השחקנית, כשהיא מתייחסת לאיברו של טייטום. בראיון בתוכנית האירוח של סטיבן קולבר, הוסיפה בולוק על אותו מונולוג ארוך: "הייתי צריכה לבלות קצת זמן שם למטה, רק לוודא שאין עלוקות, והיה לי הרבה מה להגיד על זה. וכשאת שם למטה, ויש לך שני עמודים של דיאלוג, אם את מסתכלת על זה ישירות את לא תצליחי לעשות כלום. אז הסתכלתי על הירך השמאלית שלו, התמקדתי יותר בירך הפנימית השמאלית".