גבר ואישה 2 - פיתוי נשים (צילום: istockphoto)
אתה קריפר, את במצב פגיע | צילום: istockphoto
כאילו שעד עכשיו לא הוטרדנו מספיק על ידי קריפרים בפייסבוק, עכשיו יש להם גם ספר הדרכה שבטח יהפוך את כל העסק למעיק אפילו יותר. ומי אתם חושבים היה זה שהתגייס לעזור לכל אותם לוזרים מוכי גורל שרק רוצים להשכיב את הידידות שלהם, עם או בלי רוהיפנול בדרינק? נכון, סטס סגין והחברים מ"המרכז לאמנות הפיתוי".

על ההגדרה של אמנות עוד נתווכח, אבל על המרכז כבר שמענו – עוזרים לגברים להכיר בחורות, רצוי במאונך, ועל הדרך הופכים לתופעת רשת מצחיקה ומעיקה למדי. עד היום הם בעיקר הטרידו נשים ברחובות תל אביב, אבל עכשיו הם החליטו להוציא ספר שלם, בשישים ושבעה שקלים בלבד, שיסביר לכל אותם נכים רגשית איך לעשות פוק בלי לחטוף בלוק.

את הפרק הראשון מהמדריך אתם יכולים לקרוא ברשת, ההנאה לוכסן בחילה קלה מובטחת, אם כי מעלעול חטוף לא היינו ממליצים לנסות את העצות האלו על נשים אמיתיות בפייסבוק. בנות, לכן ההצעה שלנו היא להיות מוכנות עם האצבע על הבלוק, כי מאות דושבאגז הולכים לעוט עליכן בהודעות בצ'ט. 

הנה דוגמא לכמה פנינים מהספר. טעויות ההגהה במקור:

"אם מישהי נפגעת ממך כשאתה עושה לה טיזינג (ואתה יודע בוודאות שזה היה רק שנינות והומור והיא בכל זאת פירשה את זה לא נכון ונפגעה), תגיד לה שצחקת אבל אף פעם אל תתנצל בפניה. אם אתה שולח לה הודעה והיא מגיבה בחזרה בהתלהבות אבל יום למחרת היא לא חוזרת אליך, שכח ממנה והתקדם הלאה אל הבחורה הבאה. גם אם מישהי עונה לך בצורה נוקשה ולא נעימה, אל תקח את זה ללב, כי זה לא שיש בך משהו לא טוב כבנאדם. היא בכלל לא מכירה אותך ולא יודעת מי אתה, אז זה אף פעם לא יכול להיות משהו אישי. זה יותר ביטוי של המצב הרגשי שלה באותו רגע ועצם העובדה שאין לה חוש הומר".

וגם תמונה נבחרת המסבירה על חשיבות הסמיילי: 

המרכז לאמנות הפיתוי
הזזתי את התחתון ימינה ובום! סמיילי עצוב