היא אמנם התחילה את הקריירה שלה בפרסום סרטונים ביוטיוב שעסקו באופנה ויופי, אבל זואי סאג, שידועה גם בשם "זואלה", היא הסופרת שמכרה הכי הרבה עותקים בשבוע אחד מספר הבכורה שלה. סאג (24) מווילטשיר, מחוז בדרום מערב אנגליה, מכרה 78,109 עותקים מספרה " Girl Online" במהלך השבוע שעבר, הראשון ליציאתו לאור. המספר גבוה יותר ממכירות ספרי בכורה של סופרים ותיקים כמו ג'יי.קיי. רולינג ודן בראון. גם הלהיט "חמישים גוונים של אפור" מכר פחות מחמישית ממספר העותקים בשבוע הראשון.

עמוד היוטיוב של סאג, אותו פתחה בשנת 2009,  מושך לא פחות מ-12 מיליון צופים בחודש ומנויים עליו מעל ל-6.5 מיליון. יותר מ-2.5 מיליון קוראים גם עוקבים אחרי חשבון הטוויטר שלה. החשיפה לה זכתה סאג הביאה את הוצאת "Penguin Random House" להחתים אותו על ספרה הראשון, זאת לאחר שבת הסנדקות בת ה-13 של מנכ"ל ההוצאה אמרה לו שלדעתה לספר כזה יש פוטנציאל להפוך לרב מכר.

אין תמונה
נראה כמו רב מכר?

בנוסף לקריירת הספרות שלה השתתפה סאג בפרויקט Band Aid 30 שם זכתה לשיר לצד בונו, כריס מרטין ולהקת וואן דיירקשן. "זו הרגשה נפלאה. אני אסירת תודה לכל מי שקנה עותק מ'Girl Online'. אני אוהבת שרבים מהצופים שלי נהנים מהספר! השנה הזו הייתה מרגשת מאוד עבורי וזה הדובדבן שבקצפת", סיפרה סאג.