The Cuckoo’s Calling
ספר מסתורין של סופר מסתורי
ג'יי קיי רולינג, מחברת סדרת הספרים הנמכרת ביותר בהיסטוריה, מנסה להתרגל בשנים האחרונות לחיים שאחרי הוגוורטס. חמש שנים אחרי "הארי פוטר ואוצרות המוות", פרסמה רולינג רומן למבוגרים בשם "כיסא פנוי" בסוף השנה שעברה. על אף שתפס את המקום הראשון ברשימת רבי המכר בבריטניה ובארה"ב ומכר מיליון עותקים בתוך פחות משלושה שבועות, זכה הספר לקבלת פנים צוננת מצד המבקרים המובילים בעולם.

כעת מסתבר שבמקביל ל"כיסא פנוי" עבדה רולינג על ספר נוסף שפורסם באפריל האחרון תחת שם העט הבדוי, רוברט גלבריית'. The Cuckoo's Calling מתאר את סיפורו של גיבור מלחמה, שנשכר על ידי ארגון פרטי כדי לחקור את נסיבות המקרה המוזר של דוגמנית שנפלה ממרפסת ביתה אל מותה. עיתון ה"סאנדיי טיימס" הבריטי חשף את העובדה שמאחורי גלבריית' האלמוני מסתתרת הסופרת המפורסמת.

"קיוויתי לשמור את הסוד הזה קצת יותר זמן כי להיות רוברט גלבריית' הייתה חוויה מאד משחררת", אמרה רולינג לעיתון. "זה היה נהדר לפרסם ספר בלי ההייפ התקשורתי או עומס הציפיות ולקבל פידבק אמיתי תחת שם אחר". את חברת "ליטל, בראון ושות'", שהוציאה לאור את הספר, כינתה רולינג בחיבה: "שותפים אמיתיים לפשע".

ג'.ק. רולינג (צילום: Ben Pruchnie, GettyImages IL)
על הספר הזה היא חתמה בשמה. ג'יי קיי רולינג | צילום: Ben Pruchnie, GettyImages IL
הספר החדש זכה לביקורות נלהבות ברחבי העולם, על אף שבהיעדר מערכת יחסי ציבור משומנת מאחוריו לא הפך לרב מכר. כעת מקווים בהוצאה שהגילוי החדש לגבי זהות המחברת יביא לגידול משמעותי במכירות. במקביל אישרה רולינג שהיא כבר עובדת על ספר ההמשך שיראה אור במהלך השנה הבאה.

>> הוליווד מתאבלת על קורי מונטית'
בואו לפייסבוק שלנו