קסידי סטיי בת ה-15, הצליחה לרגש את כל העולם פעמיים. בפעם הראשונה כשהייתה הניצולה היחידה מטבח שקטל את כל משפחתה. בפעם השנייה כמה ימים לאחר המקרה, כשנאמה מול בית ספרה וריגשה את הנוכחים. סטיי נשאה מילים באירוע שנערך לזכר משפחתה. בדבריה היא בחרה לצטט דווקא מדבריו של אלבוס דמבלדור, מנהל הוגוורטס, בית הספר לקוסמים בו למד של הארי פוטר: "אושר יכול להימצא אפילו במקומות האפלים ביותר אם אתה זוכר להדליק את האור".

מילותייה המרגשות של סטיי חלחלו ללא מעט לבבות, וקמפיין אינטרנט שמטרתו להפגיש בין רולינג לסטיי עלה בפייסבוק. התומכים ניסו ליצור קשר עם הסופרת והיא, בתגובה, כתבה לסטיי מכתב מנקודת מבטו של דמבלדור עצמו. בנוסף היא גם צירפה מכתב קבלה להוגוורטס, רשימת ציוד לבית הספר וספר חתום.

משפחת סטיי נרצחה ב-9 ביולי השנה. קסידי הייתה האחות הבכורה במשפחה בת 7 נפשות, כאשר הצעיר מבינהם היה רק בין שנה. הרוצח הגיע לבית המשפחה בטקסס כשהוא מחופש לאיש משלוחים במטרה לאתר את אישתו לשעבר, אחותה של האם למשפחת סטיי. למרות שלא מצא את מבוקשו, טבח הרוצח בבני המשפחה. כולם נהרגו במקום, מלבד קסידי שהעמידה פני מתה והתקשרה למשטרה בזמן שהרוצח היה בדרכו להרוג גם את סבה וסבתה, ובכך הצילה את חייהם.

קסידי סטיי (צילום: ap)
קסידי סטיי לאחר הנאום | צילום: ap
מיחסי הציבור של רולינג אישרו שהסופרת יצרה קשר עם הנערה וביקשו שתוכן המכתב יישאר פרטי. גם לשאלה אם רולינג תיפגש עם קסידי סירבו לענות, אך הוסיפו שהסיפור נגע בלב הסופרת.