לינדזי לוהאן טופלס
אין מספיק פסיכולוגים בעולם
זה היה רק עניין של זמן עד שפרויקט ההרס העצמי לבית לוהן ימצא עוד דרך לעשות כסף קל. ההפתעה הגדולה היא שהפעם לא מדובר בלינדזי, אלא בשני הרול מודלז להורות פגומה: דינה ומייקל לוהן. לאורך השנים היו מעורבים השניים בשערוריות לא פחות גדולות משל לינדזי עצמה. החל מגניבות בגדים, דרך נהיגה בשכרות, תקיפה בנסיבות מחמירות, התמכרות לקוקאין ואלכוהול, חשדות לאונס וכמובן ניצול ילדת התפלא שלהם כדי לעשות כספים. מייקל, אגב, משלים בימים אלה את לימודי הכמורה שלו.

אחרי סכסוך ארוך, שהחל בתקיפת אחיה של דינה (בעקבותיו ישב מייקל בכלא), הודיעו השניים על גירושיהם ב-2009, וכעת נראה שהגיעה השעה להוציא את הלכלוך החוצה. אתר TMZ מדווח כי שני ההורים עובדים בימים אלה על ספרי זיכרונות עסיסיים, שצפויים להכניס לחשבון הבנק שלהם סכומים שמנים במיוחד. דינה כבר חתמה על עסקה עם הוצאת ספרים, כשמייקל קיבל בשבוע האחרון הצעה אטרקטיבית משלו. לספר החדש הוא מתכוון לקרוא: "אני לא אבאל'ה היקר: אם אני יכולתי לשנות את חיי, גם לינדזי יכולה". קליט, אין ספק.

מאחר ושני הספרים נמצאים בשלבי כתיבה ראשוניים בלבד, אין עדיין צפי לתאריכי הסיום שלהם. ספקולציות מעריכות שהמוציאים לאור צפויים להמתין עד ששניהם ישלימו את "יצירות המופת" כדי להשיק אותן יחדיו בראש-בראש עתיר רווחים. לא היה מעולם תירוץ טוב יותר לפנות מקום בספרייה שלכם.  

>> בואו לעמוד הפייסבוק שלנו וזה!