אין תמונה
הזוג הטוב יותר?
שבע שנים חלפו מאז ש"הארי פוטר ואוצרות המוות" יצא לאור, שלוש שנים מאז שהסרט האחרון (שהתבסס עליו) עלה לאקרנים, אבל חלק ממעריצי הגיבור הממושקף של ג'יי קיי רולינג עדיין מסרבים להשלים עם בחירותיה של הסופרת. אחת הסוגיות הבוערות ביותר היא המשולש הארי-רון-הרמיוני, שהסתיים בסופו של דבר כששני האחרונים הופכים לזוג. זאת על אף שהתפתחות העלילה מובילה באופן הגיוני יותר דווקא לזיווג בין הארי להרמיוני.

בראיון שהעניקה השבוע ללא אחרת מאשר אמה ווטסון (שגילמה את הרמיוני בסדרת הסרטים)  בסאנדיי טיימס הבריטי, מודה רולינג לראשונה שאכן פספסה את הזוג הטוב יותר. "כתבתי את מערכת היחסים הרמיוני/רון כסוג של הגשמת משאלה, כך היא נולדה מסיבות שיש להן מעט מאד קשר לספרות והרבה יותר קשר לעלילה כפי שדמיינתי אותה בתחילת הדרך".

כמו בכל מקרה אחר של סוגיה בוערת כמו זאת, מבינה הסופרת שהווידוי הנוכחי שלה עשוי להרגיז את המעריצים שצידדו במערכת היחסים של רון והרמיוני. "אני מצטערת", טוענת רולינג, "אני רואה את הזעם שזה יכול להוליד אצל לא מעט מעריצים, אבל אם אני צריכה להיות כנה, מרחק הזמן העניק לי פרספקטיבה על הדברים. זאת בחירה שעשיתי מסיבות אישיות מאד ומבלי להתייחס לאמינות הסיפור.

אין תמונה
גם רון בהלם
גם ווטסון עצמה הסכימה עם רולינג שהזוגיות עם הארי נראית הגיונית יותר: "זה פשוט זיווג טוב יותר, אני יודעת שיש שם בחוץ מעריצים שיודעים את זה ותוהים אם רון היה באמת מסוגל לעשות אותה מאושרת". ובאיזה צד של המתרס אתם נמצאים?