אחרי ההתרגשות הגדולה של ההודעה על קאמבק לראשונה מזה 30 שנה, התכנסו היום (חמישי) בצהריים חברי מונטי פייתון למסיבת עיתונאים חגיגית בהנחיית השחקן וורוויק דייויס (שמככב במחזמר Spamalot שמבוסס על מערכוני החבורה). באירוע הוכרזו לראשונה הפרטים המלאים של מופע האיחוד המדובר, שיתקיים ב-1 ביולי באולם ה-O2 בלונדון.

את האירוע החל ווריק במיני הגרלה שנועדה לקבוע היכן יתקיים המופע הראשון של האיחוד החגיגי. "העיר הראשונה היא...קטאר", הכריז המנחה לקול מחאותיהם הרמות של חברי ההרכב הקומי האגדי. לאחר מכן התרצה וקיים "הגרלה" נוספת שבה נקבע כי מריל סטריפ תארח את כולם ולבסוף הגענו ליעד האמיתי, לונדון.

ג'ון קליז הודיע שהמופע החדש יכלול כמעט בוודאות חומרים חדשים. "אנשים רוצים מאד לראות את הדברים הישנים, אבל אנחנו לא רוצים לעשות אותם בדרך צפויה", הסביר קליז, "זה יהיה מופע גדול, משהו שמקביל למחזמר עצום". המופע צפוי להיות מצולם וגרסת DVD שלו תופק זמן קצר לאחר מכן ותשוחרר לחנויות.

מכירת הכרטיסים לאירוע תיפתח כבר ביום שני הקרוב (ה-25 בנובמבר) ואלו צפויים להיחטף במהירות הבזק על ידי מעריצים נלהבים. אם ברצונכם לשים יד על הכרטיסים, כדאי לדעת שהמחיר צפוי לנוע בין 160 ל-540 שקלים (שהם "1,700 שקלים פחות מאלו של הרולינג סטונס", התלוצץ טרי ג'ונס). פרטים נוספים ניתן יהיה למצוא באתר הרשמי של החבורה.

>> בואו לפייסבוק שלנו