במשך שנים הנסיך הארי עמד במוקד של שערוריות רבות: מהחברות הדוגמניות והמסיבות הפרועות, ועד לפעם החמודה ההיא, שהוא התחפש להיטלר. אבל השערוריה החדשה שנקשרה לשמו של הנסיך הג'ינג'י לא קשורה בכלל לשיקול הדעת הבעייתי שלו, אלא לזה של אמו המנוחה.

מחזה חדש שיעלה בלונדון ב-9 לינואר, ירמוז שהארי נולד כתוצאה מרומן שניהלה דיאנה עם גבר בשם ג'יימס הוויט, קצין צבא לשעבר, ולא מנישואיה המתפרקים לנסיך צ'ארלס.

באופן רשמי, הרומן בין הוויט לדיאנה התחיל ב-1986, שנתיים אחרי שהארי נולד. אבל בהצגה, שתמחיז את פרטיה של חקירה עיתונאית שהתרחשה לאחר מותה של דיאנה, יחשף שהרומן התחיל ב-1984. כלומר, ממש ברגעים שדיאנה נכנסה להריון עם ילדה השני.

קשה להתעלם מהדימיון בין הארי לבין הוויט. השיער הג'ינג'י ומבנה הפנים הקופסתי מדברים בעד עצמם, אבל שוללי התאוריה אומרים שמשפחת ספנסר - איזה צירוף מקרים - אוחזת גם היא במאפיינים האלה בדיוק. דיאנה עצמה הייתה בלונדינית ג'ינג'ית, ובכלל - כל מי שאומר אחרת, יטענו המסנגרים, רוצה להתנכל למורשת של הנסיכה, שהייתה כמו נר ברוח. ג'יימס הוויט עצמו מכחיש בכל תוקף שהוא האבא של הארי. גם תגובת המלכה לא התקבלה בינתיים.