אין תמונה
גם בעתיד דיסטופי יודעים לעשות סלפי?
עד היום הכרתם אותן בזכות סדרת הריאליטי בערוץ E! או באמצעות לוח השנה המשפחתי, אבל מהיום בנות קרדשיאן יכולות להוסיף גם את הטייטל "סופרות" לרשימה שלהן. טוב נו, אם נדייק לא מדובר בבנות קרדשיאן, אלא דווקא באחיות החורגות קנדל וקיילי ג'נר, אבל למה להיות קטנוניים כשבשורה שכזו מגיעה לתחום הספרות?

קיילי (16) וקנדל (18) הודיעו בקיץ האחרון על כוונתן להצטרף לגל ההצלחה של נובלות לבני נוער עם ספר שיכתבו בעצמן. כל מי שפקפק בהודעה ההיא, קיבל היום (רביעי) הצצה לכריכה של הספר החדש שפורסם באתר E!. עלילת "Rebels: City Of Indra" תתרחש, כמיטב המסורת הקודרת והדיסטופית של השנים האחרונות, בעיר עתידנית. גיבורות הספר, לקס וליביה, הן שתי נערות בעלות כוחות על טבעיים, שיוצאות יחד למסע מבלי לדעת שהן מהוות סכנה גדולה האחת לשנייה.

קנדל וקיילי ג'נר (צילום: Jason Merritt, GettyImages IL)
יתחלקו בהכנסות. קיילי וקנדל ג'נר | צילום: Jason Merritt, GettyImages IL
"קיילי ואני אוהבות את האתגר היצירתי ונרגשות מאד שקיבלנו את ההזדמנות לחלוק עם העולם את הסיפור הזה", סיפרה קנדל ג'נר בראיון של השתיים ואחותה הוסיפה: "אנחנו לא יכולות לחכות לחלוק את הדמויות שיצרנו עם קוראים בכל מקום. אנחנו מאד מתרגשות!". גם בהוצאת הספרים של השתיים (שעשתה את אחת העסקאות היותר חכמות של השנים האחרונות) נרגשים, כמובן: "הסיפור שקנדל וקיילי יצרו הוא חוויה מרגשת, כזו שמעריצים ומעריצות של הז'אנר לא יוכלו להניח מידיהם".

הספר עצמו צפוי לנחות בחנויות הספרים ברחבי ארה"ב ב-3 ביוני השנה.