אין תמונה
מכאן הכל התחיל. קריאת הקוקיה
ג'יי קיי רולינג כבר מחזיקה בתואר יוצרת סדרת הספרים המצליחה ביותר בהיסטוריה, אבל נראה שהרעב שלה לייצר סיפורים בהמשכים רק הולך וגובר. בשנה שעברה הוציאה הסופרת את המותחן הבלשי "קריאת הקוקיה" תחת שם העט רוברט גלבריית. הספר זכה לביקורות מוצלחות, אבל מרבית חובבי הספרים התעלמו ממנו. כשהאמת לגבי הדמות שעומדת מאחוריו התגלתה, זינק "קריאת הקוקיה" לראש רשימת רבי המכר.

הספר, שבמרכזו עומד החוקר הפרטי וגיבור המלחמה בעירק, קורמורן סטרייק, עסק בחקירת רצח מסועפת של דוגמנית מצליחה. לאחרונה יצא בעולם (עדיין לא בישראל) ספר ההמשך לעלילותיו של סטרייק "The Silkworm", שכבר טיפס למקום השני ברשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס. אם הדברים תלויים ברולינג, זוהי רק תחילתו של מסע ארוך במיוחד, כזה שיסתיים בהרבה יותר כרכים מאשר השבעה שהקיפו את סיפורו של הארי פוטר.

אין תמונה
השני כבר בחוץ, השלישי בדרך
"אני ממש אוהבת לכתוב את הספרים האלה, אז אין לי כרגע נקודת סיום נראית לעין", הסבירה הסופרת בפאנל שאירחה במסגרת פסטיבל ספרי הפשע בבריטניה. "אחד הדברים שאני אוהבת במיוחד לגבי הז'אנר הזה הוא, בניגוד להארי שיצר מין קשת כזאת של התחלה ואמצע וסוף, שמדובר כאן בסיפורים עצמאיים בכל פעם. כך שכל עוד הבלש חי, אפשר להפנות אליו עוד ועוד תיקים".

הספר הבא בסדרה, על פי רולינג, יתמקד במקרה של לוחמים החוזרים משדה הקרב. "זה יהיה ספר שונה, אפשר יהיה ללמוד ממנו על הדברים שקוראים לאנשים אחרי שהם עוזבים את הצבא". הסופרת חשפה שהיא נמצאת כבר באמצע הדרך של כתיבת הספר השלישי, כשבמקביל החלה כבר לתכנן את קווי העלילה של הספר הרביעי.