המהפכה הפמיניסטית לא פוסחת גם על עולם הקומיקס ורושמת הצלחה גדולה נוספת. בהודעה לא פחות מדרמטית ששוחררה אתמול (שלישי) על ידי מארוול, נחשף שת'ור, האל הנורדי הבלונדיני, לא ראוי עוד להחזיק במיולניר (הפטיש רב העוצמה שמעניק לו את כוחותיו) וכי החל מהגיליון הבא תחליף אותו אישה שתחזיק בפטיש רב עוצמה משלה, המכונה URU.

סדרת החוברות החדשה תמשיך לשאת את השם ת'ור ותיכתב על ידי ג'ייסון אהרון. הסיבה הרשמית שתצוין למהפך בחוברת היא "טעות פטאלית" של ת'ור שגרמה לכך שכוחותיו יעברו לאחותו, אנג'לה. "המיתולוגיה של ת'ור מסבירה שמי שמחזיק בפטיש ראוי להחזיק בכוחותיו של ת'ור", מסביר וויל מוס, אחד מהעורכים במארוול. "ת'ור החדשה תמשיך את המסורת מעוררת הגאווה של מארוול שבוחרת להציג לעולם דמויות של נשים חזקות כמו :סטורם, האלמנה השחורה וקפטן מארוול. זה לא שינוי זמני ולא גימיק. היא מעתה והלאה הת'ור היחיד בעולם הקומיקס".

אין תמונה
עכשיו הוא סתם גבר עם חוש אופנה בעייתי
עבור מי שלא מעורה בקו הסיפורי של ת'ור, נזכיר שמדובר בבנו הבכור של אודין (מלך אסגארד, מקום מושבם של האלים). בדמותו כאל הרעם הגן ת'ור על האנושות כנגד שורה של איומים. הוא מוגדר כאיש עצום ממדים, בעל אופי ילדותי, אומץ לב ותאווה עצומה לאוכל ושתייה. דמותו זכתה בשנים האחרונות גם לסדרת סרטים מצליחה בכיכובו של כריס המסוורת', לקחה חלק מרכזי ב"הנוקמים" וצפויה לככב גם בסרט ההמשך בשנה הבאה. יהיה מעניין כעת לראות אם גם הגרסה הקולנועית תלך בעקבות הקומיקס ותעביר את הפטיש לכוכבת חדשה.