טקס פרסי התיאטרון נערך היום בצל הסערה המתחוללת בין שרת התרבות מירי רגב לאמני ישראל. בתוך המהומה שהתרחשה לפני הטקס ובמהלכו אפשר כבר כמעט לשכוח שחולקו גם פרסים.

תיאטרון הקאמרי מוביל את רשימת הזוכים עם שבע זכיות, ובראשן פרס ההצגה הטובה ביותר של השנה בקטגוריית המחזה המתורגם, בה זכתה "הכיתה שלנו" (הצגה משותפת לקאמרי ולהבימה), שזיכתה גם את הבמאי חנן שניר בפרס. בקטגוריית המחזה הישראלי זכתה "הצועינם של יפו" של תיאטרון החאן.

את פרסי השחקנים הטובים ביותר קטפו נדב נייטס ("המקרה המוזר של הכלב") ולאורה ריבלין ("סיפור ישן-חדש") – שניהם עבור הצגות של בית ליסין. התיאטרון זכה גם בפרס הקומדיה הטובה ביותר על "המוגבלים", והמחזאי גור קורן זכה עבור בפרס מחזאי השנה. אהרן שבתאי זכה בפרס התרגום על "אלקטרה" (הקאמרי). לשחקני המשנה הטובים ביותר נבחרו אלון דהן ("גורודיש" בקאמרי) ותיקי דיין ("סוניה, מאשה ושפיץ" של חיפה והקאמרי). שפי מרציאנו זכה בפרס שחקן המבטיח של השנה עבור "המאהב" בהבימה. מגי אזרזר מבית ליסין היא השחקנית המבטיחה ("לחנך את ריטה"). עוד בזוכים: רוני תורן (עיצוב תפאורה ל"בית ברנרדה אלבה" בבאר שבע), יהודית אהרון (עיצוב תלבושות ל"הנשים העליזות מווינדזור" בחאן), אבי יונה בואנו (עיצוב תאורה ל"גורודיש"), גרשון וייספירר (מוסיקה ל"הצוענים של יפו") ומירי לזר (כוריאוגרפיה ל"הכיתה שלנו").