ג'ואן ריברס (צילום: Jeff Schear, GettyImages IL)
"מי שלא מבין בדיחות, שלא יקנה את הספר". ריברס יורה בלי חשבון | צילום: Jeff Schear, GettyImages IL
ג'ואן ריברס היא לא מסוג האנשים ששומרים דברים בבטן. הקומיקאית הכי אכזרית בהוליווד יורדת על כל מה שזז בעסקי השעשועים כבר שנים, והספיקה להסתבך כבר אינספור פעמים בגלל בדיחות שירדו נמוך מדי. הפעם נראה שהפרובוקציה תהיה גדולה ומקיפה הרבה יותר, כשספרה החדש של ריברס, "Diary of Mad Diva" (יומנה של דיווה משוגעת) ייצא לחנויות. קטעים ראשונים שפורסמו מתוכו כבר מעוררים סערה.

ריברס (81), מנחת "משטרת האופנה" בערוץ E, הציבה על המטרה שלה את כוכבת ויוצרת "בנות", לינה דנהאם. בעבר הודתה ריברס שהיא מעריצה את דנהאם, אלא שמאז כנראה משהו משמעותי בהערכה הזו נפגם. "אם אראה את הישבן, הציצים או הקעקועים של לינה עוד פעם אחת, אפעל כדי להרשיע את HBO בפשעים נגד האנושות", כותבת ריבס בספרה, "אם היא מרגישה חופשי מספיק כדי להראות את התחת השמן שלה בכל הזדמנות, למה שלא תראה לנו גם את הצד השני מדי פעם?".

לינה דנהאם וטיילור סוויפט (צילום: Christopher Polk, GettyImages IL)
חברות טובות חוטפות ביחד. לינה דנהאם וטיילור סוויפט | צילום: Christopher Polk, GettyImages IL
בניגוד לדנהאם, טיירה בנקס הייתה מאז ומתמיד סדין אדום עבור ריברס, שמכנה אותה "לוזרית נרקסיסטית". לטענת הקומיקאית, בנקס הופכת כל ביקורת שלא מוצאת חן בעיניה לגזענות. גם התבוסתנות של ג'ניפר אניסטון לא ממש מוצאת חן בעיני ריברס. "בשלב הזה היא יצאה, נבגדה ונזרקה על ידי כמעט כל גבר בהוליווד, ועדיין היא נראית המומה בכל פעם שזה קורה".

ומה לגבי מיילי סיירוס? ריברס מנחשת שהחג האהוב על הזמרת הפרובוקטיבית הוא ליל כל הקדושים. "זה הלילה שבו היא יכולה לעבור מדלת לדלת, לעמוד ולומר 'Trick' (סלנג לזונה)". אם זה נשמע לכם קשה, ריברס טוענת שהסיפור של סיירוס על כך ששמרה על בתוליה עד גיל 16, הוא בסך הכל כיסוי ליחסי מין שקיימה מוקדם יותר בתוך המשפחה.

רנה זלווגר (צילום: Getty Images, GettyImages IL)
רנה, תלחשי לנו משהו בסוד | צילום: Getty Images, GettyImages IL
על רנה זלווגר, עוד מטרה פופולארית, אומרת ריברס ש"הפרצוף שלה מתוח כל כך חזק אחורה עד שהיא מסוגלת ללחוש באוזן של עצמה". לדוגמנית-שחקנית, סיינה מילר, לא תוכלו, לטענת הקומיקאית, לקנות מתנה שווה באמת. "כי מה כבר אפשר לקנות לאישה שכבר קיבלה הכל מכולם".

קריסטן סטיוארט לא תאהב גם היא לקרוא את הספר החדש של ריברס. בנוגע אליה נכתב: "כוכבים רבים בהוליווד יודעים לעשות רק דבר אחד טוב. הוואן טריק פוני הטובה מכולם היא קריסטן סטיוארט, שבנתה לעצמה קריירה בזכות יכולתה לשחק בביצים של במאי". העקיצה הארסית מגיעה על רקע הרומן שניהלה השחקנית (שבאותו הזמן הייתה בת זוגו של רוברט פטינסון) עם במאי "שלגיה והציד", רופרט סנדרס.

קריסטן סטיוארט (צילום: Jason Merritt, GettyImages IL)
טובה עם הידיים? קריסטן סטיוארט | צילום: Jason Merritt, GettyImages IL
סטיוארט, אגב, היא הראשונה לנקוט בהליכים נגד ריברס וכבר הפעילה את עורך דינה כדי שיימנע את פרסום הספר. אם לשפוט לפי התגובה של הסופרת ל-TMZ, כנראה שהיא לא ממש מתרגשת: "זה רק מראה איזה חוש הומור יש לה. התשובה שלי אליה הייתה: 'תהיי שמחה שאת לא בת קרדשיאן, כי הן מוזכרות הרבה יותר בספר. אני קומיקאית, אני עושה את זה כבר 50 שנה. אם אנשים לא מבינים את זה, שלא ייקנו את הספר. אם אתם לוקחים את זה ברצינות, אתם טיפשים".

עוד כוכבים שצפויים לחטוף ובגדול הם: מדונה, אן הת'אוויי, אדל, היידי קלום, מג ריאן וטיילור סוויפט, שעל פי פרסומים שונים סופגת את העקיצות האכזריות מכולן. הספר ייצא לחנויות הספרים ב-1 ביולי.