האינטרנט כולו מאבד את עצמו לדעת בשעות אלו ממש בעקבות תמונות העירום של קים קרדשיאן על שער מגזין Paper, כאילו לא היו קלטות סקס ותמונות גנובות ושערים בפלייבוי וסתם שמלות שלא מסתירות דבר בעולם. אלא שמאחורי העיצוב (עמוס הפוטושופ) שנבחר כדי להדגיש את קימוריה של קים, עומד צלם עם תפיסת עולם שנויה במחלוקת במיוחד לגבי שחורים ומקומם בעולם.

ז'אן פול גאוד (Jean-Paul Goude) הצרפתי נחשב לאגדה בתחום צילומי העירום האמנותי, בעיקר בתחום שסיקרן אותו מאז ומעולם: נשים שחורות. במסגרת יצירותיו נהג גאוד להציב מפורסמות שחורות בפוזות שנועדו להדגיש את מידת האתלטיות והגמישות של גופן. תמונת האלבום המפורסמת של הזמרת גרייס ג'ונס בתחילת שנות ה-80 נולדה לאחר שעות שבהן עמדה בפוזות בלתי אפשריות בסטודיו של גאוד. התוצאה הסופית (כמו במקרה של קרדשיאן) הייתה מוקצנת אפילו יותר כדי להדגיש את הקימורים שהצלם העריץ. "מניפולציה היא בסיס העבודה שלי", הסביר למגזין פיפל, "אני יוצר אשליות מהימנות".

גרייס ג'ונס (צילום: My Blog Can Beat Up Your Blog)
סשן הצילומים של גרייס ג'ונס. בפינה השמאלית למעלה - השער של אלבומה | צילום: My Blog Can Beat Up Your Blog
סשן הצילומים של קים הוא למעשה הומאז' של גאוד לצילום שלו מ-1979 שזכה לשם "Champagne Incident". בצילום נראית השחקנית קרולינה ביומונט כשהיא בעירום מלא ו"מאזנת" כוס שמפניה על ישבנה. העריכה שעשה גאוד לתמונה הפכה אותה לפוגענית ומבזה בעיני רבים וחוללה שערורייה. "לדוגמנית בצילום יש עיצוב שיער "אקזוטי" והיא מחייכת למצלמה בפוזה שאומרת 'שמחה לשרת אתכם'", מסבירה ג'אנל הדסון, פרופסור למגדר ומיניות באוניברסיטת אולבני. "זה מיצג שנועד לשוות לגוף שלה מראה פרימיטיבי שיעניק עונג פורנוגרפי לצופה הלבן הממוצע".

קרולינה ביומונט (צילום: paper magazine / styleite)
פותח פצעים ישנים. הצילום של קרולינה ביומונט | צילום: paper magazine / styleite
הגרסה של קים, לעומת זו של ביומונט, מציגה את הכוכבת בשמלת ערב ותכשיטים יוקרתיים. "אם החברה הצליחה להתקדם מהרעיון שנשים שחורות אינן ברבריות שנועדו לשרת אותנו, הגיעה הצילום הזה והדגיש עד כמה אנחנו עדיין עמוק בתפיסה השגויה הזאת", נכתב בטור דעה במגזין styleite, "תמונות עירום של ארמנית-אמריקאית שהתפרסמה בזכות קלטת סקס הן המודל הנשי הקלאסי אולטימטיבי, לעומת נשים שחורות שנועדו להישאר במקומן ההיסטורי המבזה".