אין תמונה
צחוקים אתכם, תישארו
הדבר הכי טוב ששמענו מאז כוורת חוזרת. אריק איידל, טרי גיליאם, ג'ון קליז, מייקל פאלין וטרי ג'ונס, יחזרו בקרוב לעשות את מה שהם יודעים כנראה יותר טוב מכל אחד אחר: להצחיק בשנינות יוצאת דופן. החבורה הבריטית מעולם לא התפרקה באופן רשמי, אבל מאז שלהי שנות ה-80 לא זכינו לראות אותם במופע או פרויקט משותף יחד. כל זה עומד להשתנות בקרוב.

ביום חמישי הקרוב יכנסו חמשת חברי ההרכב מסיבת עיתונאים חגיגית בלונדון ובה יחשפו רשמית את החלטתם להוציא את "הקרקס המעופף" חזרה לדרכים. את הקאמבק המרגש הזה הם יעשו בהרכב חסר מאחר שגרהאם צ'אפמן, החבר השישי בהרכב, הלך לעולמו ב-1989. ההערכות הן שמדובר במופע שיכלול חומרים חדשים מבית היוצר של החבורה, כשבהתאם להצלחה עשויים להגיע גם סרטים ואולי אף מערכונים לסדרות טלוויזיה, שדרכם זכו להכרה העולמית הראשונה. הפרויקט הגדול האחרון של החמישה היה הסרט "טעם החיים", שיצא לבתי הקולנוע ב-1983

שיתוף הפעולה המרגש הזה נולד אחרי מספר ניסיונות כושלים בעבר לאחד את שורות ההרכב. על אף שמעולם לא הודיעו על פירוק באופן רשמי, פנו אנשי מונטי פייתון לקריירות עצמאיות בשלהי שנות ה-80 ובתקשורת אף דווח על לא מעט מתחים שהתגלעו ביניהם לאורך השנים. כל זה, כאמור, נפתר במהלך השיחות החשאיות שנעשו ביניהם בחודשים האחרונים. "הם הבינו שמדובר בעניין של 'עכשיו או לעולם לא' והם מלאי אנרגיות לחזור", הסביר מקור המקורב לחבורה לסאן הבריטי. 

>> בואו לפייסבוק שלנו