בזמן שבריטניה נכנסת לסגר שני, חברת גוגל נחלצת לעזרת תושביה המשועממים ותשיק בהמשך החודש יוזמה חדשה בשם "Mobile Cinema", במסגרתה "פוזרו" יותר מ-40 סרטים בריטים אהובים לאורך מקומות וירטואליים שונים בגוגל מפות, על מנת לעודד את חובבי הסרטים למצוא אותם ולצפות בהם בחינם.

מדובר על שיתוף פעולה בין מכון הקולנוע הבריטי לבין גוגל, שמשיקה בימים אלה את מכשיר הגוגל פיקסל החדש שלה באמצעות קמפיין שמעודד משתמשים לצפות באמצעותו בסרטים. הרעיון הוא שרמזים שיפוזרו במהלך החודש על גבי גוגל מפות יובילו את הגולשים למיקומים מסוימים, כאשר כל אחד מהם יהיה קשור לסרטים כמו "סקייפול", "שחר המתים", "חוטים נסתרים" ו"וולאס וגרומיט והארנב הקטלני".

ולפני שמשרד הבריאות הבריטי מתחיל לדאוג - המסע אל עבר הסרטים הוא וירטואלי בלבד, ולא מצריך מהגולשים לצאת מהבית, להתקהל או להדביק. המעריצים יוכלו לחפש במפה, מרחוק, את המיקומים המדויקים בעקבות פיענוח הרמזים שיחולקו להם, אך תנאי סף לפעילות הוא שיהיה ברשותם מכשיר נייד התומך ברשת ה-5G. כדוגמת הפיקסל החדש, כמובן. 

"הסרטים הללו מוטמעים בזיכרונות החושים שלנו של הפעם הראשונה שבה צפינו בהם ובחברת מי, ואלה רגשות המעוררים נוסטלגיה", הסבירה דוקטור ווינג יי-צ'ונג מאוניברסיטת ווינצ'סטר. "אפשר לנצל את ההזדמנות בסגר כדי ליצור זיכרונות יותר חיוביים עם אנשים בבועה החברתית שלנו כדי להיזכר בהם". "אנשים מחפשים פמיליאריות", אמרה מנהלת המוצר של גוגל פיקסל, "והם רוצים להתנחם בחיבור מחדש לסיפורים ולדמויות שהם מכירים ואוהבים".