טרנד העקיצות בקמפיינים נמשך: אחרי שסטטיק עקץ את גידי גוב בקמפיין שלו לבזק, הגיע תורם של עומר אדם וקרן פלס לעשות זאת - ובמקום ספקיות אינטרנט הקרב עובר לענף המשקפיים.

היום (א') עלה לאוויר קמפיין חדש מבית רשת אופטיקנה, שבו השניים מקדמים קולקציית משקפי ראייה חדשה באמצעות שיר מקורי בשם "הגעת לגיל שאפשר להפסיק". לקראת סוף השיר, במהלך חלקו של אדם, הזמר עוקץ לכאורה את מותגי המשקפיים המתחרים, אלה של קרולינה למקה (אותם מפרסמת בר רפאלי) וסופר פארם אופטיק (בהובלתה של נועה קירל).

במהלך השיר, אדם מזהיר את פלס: "לקנות משקפי ראייה אחותי, בחנות חיתולים או דוכן אופנתי, בלי לראות אופטומטריסט, (זה) ממש לא מצחיק". האמירה על "דוכן אופנתי" מלווה בתפאורה הדומה לדוכנים של רשת קרולינה למקה, שרפאלי היא אחת מבעליה, וב"חנות חיתולים" אדם ככל הנראה רומז לקולקציית המשקפיים שפרסמה קירל, הנמכרת בסניפי סופר פארם. 

כאמור, זו לא הפעם הראשונה שבה מותג מוביל אחד עוקץ מותג מוביל אחר: בשנה שעברה היה זה סטטיק שעקץ בפרסומת שלו לפרטנר את בזק, המתחרים הישירים של פרטנר, ועשה גם הוא שימוש בשיר "בוקר טוב" מהמחזמר "עוץ לי גוץ לי". בהמשך, בקמפיין נפרד, בפרטנר הציגו את סטטיק שר את השיר "גידי" - ורמזו פעם נוספת לחברה שאותה מפרסם גוב.

מקרולינה למקה נמסר בתגובה: "כמובילת המהפכה המקצועית בתחום האופטיקה קרולינה למקה גאה לתת שירות לציבור מרכיבי המשקפיים בישראל. אופטומטריסטים מורשים, ביותר מ-30 חדרי בדיקה המתקדמים בעולם, משרתים עשרות אלפי לקוחות מדי חודש".

באופטיקנה וסופר פארם סירבו להגיב.