כידוע, בתחילת השנה הגיעה בשורה דרמטית במיוחד ממשפחת המלוכה: מייגן מרקל והנסיך הארי הכריזו בזמנו כי הם פורשים מהחיים המלכותיים, והופכים להיות עצמאים מבחינה כלכלית. השניים אמנם נטשו את החיים המלכותיים אבל הם ממש לא נטשו את החיים הציבוריים, כאשר העניקו אינספור ראיונות משותפים ואף חתמו לפני מספר חודשים על חוזה גדול עם חברת נטפליקס בעבור הפקת סדרות וסרטים ייחודיים. ונראה כי הם ממש לא מתכוונים להיעלם מחיינו בקרוב - החוזה החדש של הזוג מבטיח שנמשיך לשמוע מהם עוד הרבה.

מי מכם שעוד לא נמאס לו מהנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל, כדאי שירכוש מנוי לספוטיפיי: הזוג המלכותי (לשעבר) חתם על הסכם חדש עם ענקית הסטרימינג להפקת תכני אודיו מקוריים שיופצו ברחבי העולם. מדובר על עסקה רב שנתית שבמהלכה אולפן הפקות האודיו שהקימו השניים, Archewell, ייצור באופן אקסקלוסיבי בין היתר פודקאסטים בהנחייתם של השניים, כשהמטרה היא "לבנות קהילה דרך חוויות, נרטיבים וערכים משותפים".

הפודקאסט הראשון במסגרת החוזה החדש צפוי לעלות במהלך שנת 2021, אך עוד לפני זה ישוחרר ספיישל חגים מיוחד בהנחיית השניים, אשר יכיל "סיפורים של תקווה וחמלה" לכבוד חגיגות השנה החדשה. "מה שאנחנו אוהבים בפודקאסטים הוא שהם מזכירים לנו לקחת רגע ולהאזין באמת, להתחבר זה לזה מבלי הסחות דעת", מסרו השניים בהודעה משותפת. "בהתחשב באתגרים של שנת 2020, מעולם לא היה זמן חשוב יותר לעשות את זה, משום שכשאנחנו שומעים אחד את השני ושומעים את הסיפורים שלנו, זה מזכיר לנו שכולנו מחוברים". 

"הדוכס והדוכסית אמנם גרים בקליפורניה", אמרה דון אוסטרף, מנהלת התוכן של ספוטיפיי, "אבל הכוח של הקול שלהם נעוץ במעמד שלהם כאזרחי העולם. הם מחבקים את היכולת של פודקאסטים בספוטיפיי, בזמן שהם מנסים להרים קולות שאינם מיוצגים, ומדובר בעדות לכמה שהם מאמינים בפוטנציאל של סיפורים באודיו". כמו כן הבהירה כי הפודקאסטים יהיו זמינים לכל המאזינים בחינם עם פרסומות, וללא פרסומות עבור מנויי תוכנית הפרימיום, בלינק הבא.

בהחלטתם להפיק תכנים בעבור ענקיות הסטרימינג השניים למעשה הולכים בעקבותיהם של הזוג המלכותי של אמריקה, ברק ומישל אובמה, שחתומים אף הם על עסקאות דומות בנטפליקס ובספוטיפיי. גם קים קרדשיאן ווסט, האחים דופלס וחברת הקומיקס DC תפיק תכנים מקוריים לענקית האודיו, שמתהדרת ביותר מ-1.9 מיליון פודקאסטים ו-320 מיליון משתמשים.