ההצצות שקיבלנו עד כה לסרט "הנוקמים: סוף המשחק" מציגות את ברי לארסון, כלומר קפטן מארוול, כשהיא נראית קצת שונה מאשר בסרט הסולו שלה, "קפטן מארוול". לא מדובר בהבדל דרסטי, אבל סמכו על אנשים שהם תמיד ימצאו על מה להתלונן אונליין.

את קרול דנברס (שמה האנושי של הדמות שלארסון מגלמת) הכרנו בסרט המצליח שיצא בחודש שעבר, אז הופיעה על מסכי הקולנוע עם שיער גלי ואיפור מינימליסטי. המראה שלה בטריילר ל"הנוקמים: סוף המשחק", לעומת זאת, העלה חשש בקרב מעריצים מודאגים: עם שיער חלק יותר ואיפור מודגש יותר, האם היא עדיין יכולה להיות אייקון פמיניסטי? קודם כל, נרגיע את הדואגים. כן, היא כן. היא יכולה גם להיות אייקון פמיניסטי בביקיני, עקבים ותוספות שיער. עכשיו ששמנו את זה בצד, בואו נבין למה היא נראית שונה בשני הסרטים.

ברי לארסון בנוקמים ובקפטן מארוול

ג'ו רוסו, אחד מבמאי "הנוקמים: סוף המשחק", נתן הסבר משונה לעניין, ולגמרי הטיל את האחריות על לארסון עצמה. "היא צילמה את 'הנוקמים' לפני 'קפטן מארוול', ואני חושב שהיא עשתה ניסויים עם הדמות. אלה היו הבחירות שלה, שהיא עשתה עם צוות האיפור והשיער שלה", אמר בראיון, אחרי שהתבקש להסביר את ההבדלים בהופעתה החיצונית של הדמות. "כאמנית, אני חושב שצריכה להיות לה הזכות לעשות את ההחלטות שהיא רוצה לעשות". רוסו הסביר גם שהוא ואחיו, אנתוני (שביימו יחד את "הנוקמים: מלחמת האינסוף", ואת שני הסרטים האחרונים בסדרת "קפטן אמריקה") רק הציעו לכריס אוונס לגדל זקן בשביל לחספס את דמותו של קפטן אמריקה, ורק רמזו לסקרלט ג'והנסון שכדאי לה להחליף תסרוקת כדי להוכיח לצופים שעבר זמן מאז הפעם הקודמת שראו אותה.

ואם ההסבר הזה נשמע לכם ממש מוזר, אתם צודקים. הפקות הוליוודיות בסדר גודל כזה לא מאפשרות לשחקנים להביע את עצמם עד כדי כך דרך הדמויות שלהם, והחלטות בנוגע לתלבושות, איפור ושיער אמורות להתקבל הרבה לפני תחילת הצילומים, על ידי צוות ההפקה. רוסו מתאר את זה כאילו זרקו את לארסון לקראוון האיפור והשיער, אמרו לה לעשות מה שבא לה, והיא פשוט הופיעה כך על הסט. בסרט שעולה מאות מיליוני דולרים? לא נראה לנו. ועוד לרמוז אחר כך שהמראה של הדמות נבע מחוסר ההיכרות של השחקנית עם הדמות, ומחוסר הניסיון שלה בעבודה בסרטי מארוול? לא יפה בכלל.