במהלך סוף השבוע נפוצו דיווחים בכלי התקשורת השונים, בהם גם המגזין וראייטי, לפיהם מפיקי הסרט מבית ג'יימס בונד, "לא זמן למות", שיציאתו לאקרנים נדחתה כבר פעמיים בעקבות משבר הקורונה, ניסו למכור אותו להפצה בשירותי סטרימינג גדולים כמו אפל TV פלוס ונטפליקס, אך נתקלו בסירוב. כעת מתברר גם למה.

לפי הדיווח, אולפני MGM, שאחראים על הפקת והפצת הסרט, כבר הפסידו סכומים של בין 30 ל-50 מיליון דולר עקב הדחיות השונות. הסרט, כאמור, היה אמור לצאת בחודש אפריל האחרון, בעיצומו של גל הקורונה הראשון, ונדחה בלית ברירה לחודש נובמבר. כשהתברר שבתי הקולנוע עדיין לא ייפתחו במלואם גם בסתיו הנוכחי, הסרט הועבר ל-2 באפריל 2021. אלא שבעקבות מכירות של סרטים שונים לשירותי הסטרימינג, כמו "גרייהאונד" של טום הנקס לאפל ו"מגלה את אמריקה 2" של אדי מרפי ו"ללא חרטה" לאמזון, ב-MGM החלו להתעניין באופציה של לקצץ בהפסדים וללכת בדרך דומה.

מקורות רבים מסרו לאתר כי מפיקי הסרט ניהלו מספר פגישות עם שירותי סטרימינג כמו אפל TV פלוס ונטפליקס, אך דרשו מהן סכום דמיוני של 600 מיליון דולר תמורת הקרנתו, בנוסף לחלון הפצה בלעדי שמוגבל לשנה אחת בלבד בסטרימינג. לשירותים הללו אמנם יש כיסים עמוקים - אפל, למשל, שילמה על "גרייהאונד" לפי הדיווחים 70 מיליון דולר, ועל הסרט החדש של מרטין סקורסזה 200 מיליון - אבל 600 מיליון זה ככל הנראה תג מחיר גבוה מדי גם בשבילם. 

אלא שגם אם "לא זמן למות" היה מוצא קונה פוטנציאלי, הפצתו בסטרימינג עדיין הייתה יוצרת שלל בעיות. אולפני יוניברסל, שזכויות ההפצה הבינלאומיות של הסרט ברשותם, היו צריכים לקבל החזר כספי מלא שכן הסרט כבר לא מופץ בקולנוע, ואילו שלל מותגים שמימנו את הסרט כמו לנד רובר, שעוני אומגה והייניקן, היו צריכים לאשר את המכירה. "מגלה את אמריקה 2", למשל, נמכר לאמזון רק לאחר שחברות כמו מקדונלד'ס וקראון רויאל הסכימו לשינוי בתוכניות.

מ-MGM נמסר רשמית כי "אנחנו לא מגיבים על שמועות, והסרט לא עומד למכירה. תאריך היציאה שלו נדחה לאפריל 2021 על מנת לשמר את החוויה הקולנועית עבור הצופים".