mako
פרסומת

"הם הוציאו 300 מיליון דולר וקיבלו עשרת אלפים מנויים"

בספטמבר האחרון נטען ברשת CNN כי ג'ו רוגן נוטל תרופה לתילוע סוסים. השחקן יצא נגד ההאשמות כבר אז, אבל עכשיו החליט שוב לתקוף את הרשת - ולעג לשירות הסטרימינג הכושל שלה: "תדמיין את ההיבריס. המחשבה שיש להם מוצר שאנשים לא רוצים לקבל בחינם... והם רצו לגבות עליו כסף"

מערכת mako תרבות
mako
פורסם: | עודכן:
ג'ו רוגן | getty images
משערורייה לשערורייה. ג'ו רוגן | צילום: James Gilbert, getty images
הקישור הועתק

בחודשים האחרונים עמד ג'ו רוגן במרכזן של כמה שערוריות. בינואר, הפודקאסט שלו הואשם במתן במה לתיאוריות קונספירציה ולמתנגדי חיסונים, ומאות רופאים פתחו במחאה נגדו. אז גם הזמרים ניל יאנג וג'וני מיטשל החליטו להסיר את המוזירה שלהם מספוטיפיי בעקבות תמיכת הפלטפורמה ברוגן. אם כל זה לא הספיק, רוגן ספג ביקורת מחודשת כשסרטון עבר שלו צף, בו הוא מתועד משתמש בשפה גזענית. במרץ הוא הפיץ ידיעה כוזבת על כך שסטיבן סיגל הצטרף לכוחות הרוסיים במלחמה, ובתגובה מחק את הפוסט אך סירב להתנצל.

כעת, רוגן חוזר לכותרות כשבפרק החדש של הפודקאסט שלו הוא החליט לצאת נגד רשת החדשות האמריקאית CNN. בפרק, שיצא ביום שישי האחרון ובו הוא אירח את הפרשן הפוליטי הבריטי דגלאס מארי, רוגן לעג לרשת הטלוויזיה ולשירות הסטרימינג שלה CNN+, שנסגר שבועות ספורים אחרי שהושק. בספטמבר האחרון הודיע המנחה כי חלה בקורונה, וב-CNN דווח כי הוא משתמש בתרופה לתילוע סוסים. רוגן הגיב על הדיווחים והבהיר כי כמה רופאים הנחו אותו ליטול את התרופה, איברמקטין, וכי הוא נטל גרסה שלה שמיועדת לבני אדם. כעת, נפלה לידיו הזדמנות מושלמת לרדת על CNN, והוא לא ויתר עליה. 

"הם הוציאו 300 מיליון דולר, הם קיבלו עשרת אלפים מנויים", הוא אמר בפרק, "תדמיין את ההיבריס. המחשבה שיש להם דבר שאנשים לא רוצים לקבל אפילו בחינם... וב-CNN רצו לגבות עליו כסף".

בסוף השבוע האחרון הודיעה CNN על סגירת שירות הסטרימינג שלה, שנקרא CNN+, פחות מחודש אחרי השקתו. השירות, שנועד "להביא את CNN לעתיד הדיגיטלי", נסגר בשל "נתוני צפייה מביכים". ההחלטה לסגור את השירות הגיעה אחרי המיזוג של חברות התקשורת של וורנר מדיה, חברת האם של CNN, וחברת דיסקברי.

בחלק אחר בפרק של יום שישי, רוגן התרברב וטען כי השערוריות מחודש ינואר האחרון הביאו לו מאזינים חדשים והקפיצו את מספר האנשים שמנויים לפודקאסט שלו. "זה מעניין. המנויים שלי עלו בצורה מאסיבית. זה מה שמטורף", העיד. "במהלך השיא של הכל, השגתי שני מיליון נרשמים... כן, [התקשורת] הלכה על זה. זה גם היה מזל שהאנשים שעשו את זה היו CNN. הם כל כך לא אמינים ואנשים יודעים כמה הם מוטים". ולמרות שספוטיפיי לא נוטה לשחרר את נתוני המנויים שלה, על פי אתר הוליווד רפורטר מקורות אמינים סתרו את דבריו. אותם מקורות הסבירו כי העלייה במנויים של הפודקאסט היא קבועה מהיום שבו הוא הצטרף לשירות – ולא הייתה עלייה פתאומית בגלל שום אירוע ספציפי.