mako
פרסומת

קילפתי מעליי את כל מה שעברתי. הבנתי שאני לא מוכנה שאף אחד יגדיר אותי

פמלה אנדרסון, סמל הסקס האולטימטיבי של הניינטיז, מפתיעה את הוליווד עם קאמבק בלתי צפוי: אחרי שנים של תפקידים שטחיים בסרטים אזוטריים ובדיחות על חשבונה, היא מופיעה בדרמה מרגשת, כובשת את הפסטיבלים וכעת גם מככבת בקומדיה החדשה והנוסטלגית "האקדח מת מצחוק". בריאיון ל-mako היא חושפת מי עומד מאחורי הקאמבק המפתיע – ומה היא זוכרת מהביקור שלה בישראל

דודי כספי, לוס אנג'לס
mako
פורסם: | עודכן:
פמלה אנדרסון
צילום: Photo by John PhillipsGetty Images
הקישור הועתק

תחייה מקצועית כמו זאת של פמלה אנדרסון נדיר לראות בהוליווד. הכוכבת מהניינטיז שזכורה בזכות בגד הים האדום מהסדרה "משמר המפרץ" ובזכות הרפתקאותיה הרומנטיות הפרועות עברה בשנה החולפת מהפך טוטלי ומפתיע לכדי שחקנית מוערכת. בשנה שעברה סחפה אנדרסון את הפסטיבלים ברחבי העולם בתפקיד בלתי צפוי בסרט הדרמה "נערת השעשועים האחרונה" (שלא זכה להפצה בישראל), וכעת היא מככבת בתפקיד קומי בסרט החדש בסדרת "האקדח מת מצחוק", שעולה בימים אלה לאקרנים.

ב"נערת השעשועים האחרונה" גילמה אנדרסון נערת זוהר מזדקנת בווגאס שמבינה שזמנה עבר ושעליה להשלים עם המציאות שבה אף אחד כבר לא מעוניין בה בגילה המתקדם. כמו כן, דמותה בסרט מבינה שהיא הקריבה את מערכת היחסים עם בתה היחידה, שאותה בחרה שלא לגדל, לטובת פנטזיה מקצועית שכבר לא תתממש. הליהוק של אנדרסון התכתב עם דעיכת אור הזרקורים בקריירה שלה עצמה, אבל התשואות הבלתי צפויות שקיבלה על התפקיד האינטימי ומעורר האמפתיה העלו אותה על המסלול הנכסף לקראת עונת הטקסים. מהבכורה הרשמית בטורונטו ועד לעשרות הקרנות בפסטיבלים נוספים בעולם, היא קצרה שבחים ופרסי הוקרה – ולבסוף השיגה גם מועמדות לפרס גלובוס הזהב.

"הסרט הזה היה למעשה תפקיד המשחק הראשון בקריירה שלי", אמרה לי אנדרסון בשיחה שקיימנו בפסטיבל טורונטו בסתיו שעבר. "זה לא סוג של תסריט שאי-פעם קיבלתי, זה לא תפקיד שאף אחד העלה בדעתו להציע לי. הרגשתי שזה זר ויוצא דופן לקרוא תסריט כל כך איכותי, ובאותה מידה, תוך כדי קריאה, הבנתי שנועדתי לתפקיד הזה: אישה שעשתה דרך ארוכה בתחום הבידור ובגילה המתקדם מבינה שהחברה לא לוקחת אותה ברצינות, וכנגד כל הסיכויים, נלחמת על מקומה. היא נשמה טובה עם בלגן בחיים שרק רוצה להגיע לנחלה ושיהיה לה טוב. הזדהיתי עם הדמות באופן מיידי, וידעתי שאף אחת לא תוכל לגלם את הדמות הזאת כמוני".

כמה דמיון יש בין וגאס להוליווד?
"קל מאוד להיעלם אל תוך האשליות בשתיהן ויש תחלופה מהירה בלי שום סנטימנטים. בווגאס כל הזמן מחריבים מבנה ישן ומקימים במקומו קזינו חדש ונוצץ, בהוליווד נוהגים להמליך במהרה את הדבר החם הבא, אבל ההבדל הוא שבני אדם לא נעלמים. אני מגלמת אישה שלמרות האתגרים היא עדיין מלאה בשמחת חיים ובאופטימיות, יש לה מקום חם בלב לנוסטלגיה ולניצוץ הראשוני שהיה לה למקצוע שבחרה בו. הכל מאוד אותנטי, וזה משהו שדיבר אליי מההתחלה".

פמלה
צילום: Photo by Theo WargoFilmMagic

איך קרה שתסריט איכותי כן מצא את דרכו אלייך?
"ברנדון, הבן הבכור שלי, הוא הסיבה שכל זה קרה. הוא גם זה שאחראי לסרט התיעודי שהיה עליי בנטפליקס לפני שנתיים והוא זה שדאג לכך שהתסריט יגיע אליי ולחיבור עם ג'יה (קופולה, הנכדה של פרנסיס והאחיינית של סופיה – ד"כ), הבמאית. התסריט נשלח לסוכן הקודם שלי, אלא שהוא סירב אחרי חמש דקות ודחה את ההצעה. ברנדון היה אצלו במקרה, ראה את התסריט מונח על השולחן ושאל, 'רגע, זה מיועד לאמא שלי?', ואותו סוכן השיב בביטול שזה ממש לא בשבילי. ברנדון לקח את התסריט, העביר אותו אליי ומשם הכל התחיל להתגלגל. כנראה חייתי את חיי כדי שיגיע הרגע לגלם את התפקיד הזה, הוא נועד לי וככה הרגשתי מאז שהתסריט נכנס לחיי. ידעתי שאין לי מה להפסיד, ושאני צריכה ללכת על זה בכל הכוח".

פרסומת

ומאז ברנדון הוא הסוכן שלך?
"לא, מצאתי סוכנות חדשה, אבל הוא בחור צעיר ושאפתן והראשון שבא עם חזון לקאמבק מקצועי עבורי והראשון שהאמין בי כשאמרתי שאני רק רוצה להיות אומנית. מעולם לא פקפקתי בעובדה שאני רוצה להיות חלק מתעשיית הבידור, אבל לא היו מוכנים ללהק אותי לתפקידים עם בשר שאוכל באמת לעבוד בהם. המקצוע היה רווי אכזבות עבורי, והדבר הכי טוב שעשיתי בחיים זה שני הבנים שלי. בוא נהיה כנים, לא קל לגדול עם אמא כמוני ועם התדמית הציבורית והמאוד ויזואלית ומינית שנקשרה בשמי. כל הזמן תהיתי מה זה יעשה להם, אבל ברנדון ודילן הם האור שלי והם פירות אהבה חסרת גבולות שהייתה לי עם אביהם בשלב מסוים בחיי. חלק ממערכת היחסים עם ילדים בוגרים זה לבקש מחילה ולהבהיר להם שבתור הורה, אתה רק רוצה את הטוב ביותר עבורם. בניגוד לדמות שבסרט, מעולם לא העדפתי את הקריירה שלי על פני האימהות. הייתי שם לאורך כל הדרך עבור הבנים שלי, והנה, ברנדון הוא לבסוף מי ששכנע אותי שזה התפקיד הנכון ביותר לי. בזכותו חזרו לדבר עליי, ובאור שונה מאי-פעם".

פמלה
אנדרסון בשנת 2001 | צילום: Photo by Kevin MazurWireImage

"המקצוע היה רווי אכזבות עבורי, והדבר הכי טוב שעשיתי בחיים זה שני הבנים שלי", אומרת אנדרסון, "ובואו נהיה כנים, לא קל לגדול עם אמא כמוני ועם התדמית הציבורית והמאוד ויזואלית ומינית שנקשרה בשמי"

אני עדיין ממתינה להתנצלות

אנדרסון (58) עברה ללוס אנג'לס בסוף שנות ה-80 עם חלום לפרוץ בגדול הרחק מהאי הקטן בוונקובר, קנדה, שם גדלה. היא החלה בקריירת דוגמנות עם שער במגזין פלייבוי שחשף אותה לעולם והפכה במהרה לאחת הנערות החביבות על יו הפנר. אחרי תפקיד קטן בסיטקום "שפץ ביתך" היא התקבלה ל"משמר המפרץ", תפקיד שהזניק אותה רשמית לחשיפה בין-לאומית ולמעמד בתרבות הפופ של סמל מין – שהיא קיוותה שיעזור לה לטפח את קריירת המשחק שלה.

ההזדמנות הגדולה, עם סרט האקשן "חתיכה דוקרנית" מ-1996, הסתיימה בכישלון בקופות ובביקורות רעות שסיכלו את משאלת לבה שיתייחסו אליה ברצינות. במקביל, קלטת הסקס עם מתופף להקת הרוק הכבד "מוטלי קרו", טומי לי, הותירה כתם ארוך טווח על התדמית שלה. הנישואים ללי החזיקו מעמד שלוש שנים, שבמהלכן נולדו שני הבנים, ומערכת היחסים בין השניים, שניהלו אורח חיים פרוע, נחשבה לסוערת. הזוגיות הלא-שגרתית עמדה במרכז המיני-סדרה "פאם וטומי" מ-2022 שזכתה לפופולריות עם עשר מועמדויות לאמי וארבע מועמדויות לגלובוס הזהב, כולל לשחקנית הבריטית לילי ג'יימס, שגילמה את אנדרסון, שלא ממש אהבה את התוצר הסופי.

פרסומת

"הם מניאקים, זרו לי מלח על הפצעים ואני עדיין ממתינה להתנצלות", הביעה אנדרסון את עלבונה בריאיון למגזין "וראייטי" לפני שנתיים כשהתבקשה להתייחס להצלחה של המיני-סדרה. "אני חושבת שקשה לגלם מישהי מבלי שאת מבינה את התמונה המלאה. אין לי משהו כנגד לילי ג'יימס, היא בחורה יפה והיא פשוט עשתה את העבודה שלה, אבל עצם זה שכל הסדרה יצאה לפועל, ריסק אותי. יש הרבה יותר ממני מאשר הפרשה הזאת, שהרסה לי את החיים".

פמלה אנדרסון מתוך האקדח מת מצחוק
צילום: טוליפ אנטרטיימנט

נדמה כעת כי דווקא אותו עלבון הוא שהביא את אנדרסון לקחת את גורלה בידה – מהסרט התיעודי שיצא עליה ב-2023 בנטפליקס, שבו היא מביאה את סיפורה האישי במילותיה, ועד לקאמבק המקצועי של השנה האחרונה. הפעם הכל בתנאים שלה, כפי שהיא רוצה להיזכר, וכן, גם בלי איפור מוגזם ומחשופים נדיבים. פשוט פמלה, נקי ובלי מסכות.

זו ממש קריירה חדשה, רק יצאתי לדרך

אנדרסון ואני נפגשנו שוב לאחרונה באחת המסעדות היוקרתיות בבוורלי הילס. "כל כך הרבה אוכל שאני לא נוגעת בו", היא הגיבה באינסטינקטיביות לתפריט והזכירה את העובדה שהיא טבעונית גאה. כבר שלושה עשורים שאנדרסון היא אחת הפרזנטוריות הנלהבות של PETA, ארגון זכויות בעלי החיים הגדול בעולם, והיא אף הופיעה בעירום מרומז במודעת פרסום ענקית בטיימס סקוור בניו יורק תחת הכותרת "אני מעדיפה להיות עירומה מאשר לעטות על עצמי פרווה" באמצע שנות ה-90.

פרסומת

"אחד הרגעים המפכחים הראשונים שהיו לי בתחילת הקריירה הוא התובנה שאני יכולה להשפיע ולהעלות מודעות למען בעלי חיים, ולאורך השנים פעלתי נמרצות באקטיביזם יחד עם Peta", היא אומרת.

באחד משני הביקורים שלך בישראל העברת מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו בנוגע לתעשיית הפרוות. זכור לך?
"מעולם לא זנחתי את העקרונות שאני מאמינה בהם מעומק לבי בכל הקשור למאבק באלימות כלפי בעלי החיים, ופניתי בכל מיני הזדמנויות לאישים בכירים. אני זוכרת במעורפל, אבל לא לפרטי פרטים. למען האמת, אני כן זוכרת שלקחו אותי לטיול ברחבי ישראל ושהזמינו אותי להופיע אצלכם בטלוויזיה. אחרי שהשתתפתי ב'רוקדים עם כוכבים' האמריקאית הוזמנתי יחד עם הרקדן המקצועי מהתוכנית להופיע בגרסה הישראלית, הארגנטינאית והאוסטרלית. זו זכורה לי כחוויה נעימה, בעיקר כי לא התבקשתי לרקוד עבור השופטים, אלא פשוט באתי כאורחת כבוד. אולי בדיעבד הייתי צריכה להתמיד בכישורי הריקוד, כי אחרי הביקור בישראל חזרתי להתחרות בעונת האולסטארס בארה"ב והודחתי ראשונה".

מאז תום עידן "משמר המפרץ" בשנות האלפיים הבליחה אנדרסון לעתים רחוקות בתפקידי אורח, לרוב כמעיין אתנחתה קומית בקשר ישיר למראה החיצוני שלה ולתדמית המינית שדבקה בה. היו לה מאז עוד שלושה בעלים לפרקי זמן קצרים, ובהם הזמר קיד רוק, שהגיש בקשה לגירושין מיד אחרי שיצא לאקרנים סרטו של סשה ברון-כהן, "בוראט", שבו היא הופיעה בתפקיד עצמה עם אזכור לקלטת המין בסצנה שנועדה להיראות כאילו איננה מתוסרטת. מאז היא המשיכה להופיע בעוד כמה סרטי פרודיה כושלים ונעלמה בהדרגה מהתודעה הציבורית בעל כורחה.

פמלה
אנדרסון, 2001 | צילום: Photo by Frank TrapperCorbis via Getty Images

אנדרסון לקחה את גורלה בידה – מהסרט התיעודי שיצא עליה ב-2023 בנטפליקס, שבו היא מביאה את סיפורה האישי במילותיה, ועד לקאמבק המקצועי של השנה האחרונה. הפעם הכל בתנאים שלה, כפי שהיא רוצה להיזכר

"אם הייתי צריכה להגדיר במילה אחת את הקריירה שלי בשנה האחרונה, אז לחלוטין מדובר בריסטארט. זה התחיל כבר בהופעת הבכורה שלי בברודוויי, בתור רוקסי הארט ב'שיקגו' הייתי צריכה לשחק, לשיר ולרקוד, ולא חשבתי שאהיה מסוגלת לכך. זה היה רגע של הארה, שהבנתי למה אני מסוגלת בתור שחקנית. אחר כך זה נמשך עם 'נערת השעשועים האחרונה' ועוד שני סרטים עצמאיים שהספקתי לצלם בחודשים האחרונים ושאמורים לצאת בשנה הבאה, כך שעכשיו אני כבר לגמרי במסלול חדש. יש לי איזה חשש שאולי יימאס ממני מהר בסיבוב הנוכחי, כי יש עוד כמה פרויקטים בקנה, ואני רק רוצה לעבוד ולתת את כולי. יש אתגרים, יש חשש, אבל אני נהנית מכל רגע, זו ממש קריירה חדשה ורק יצאתי לדרך. מצחיק שכל זה קרה אחרי שוויתרתי, הרמתי ידיים סופית והייתי שלמה עם ההחלטה".

פרסומת

איך זה קרה בעצם?
"כשפרצה הקורונה והבנים גדלו, אספתי את החפצים שלי וחזרתי לקנדה. לא הייתי בטוב. זאת הייתה תקופה מבלבלת לכל האנושות וחשתי בדידות נוראה ושהחיים שלי רצופי טעויות והזדמנויות מפוספסות. ויתרתי על הסיכוי שאי-פעם אזכה לממש את עצמי אומנותית ולהיות שחקנית שאנשים יעריכו. ידעתי למה אני מסוגלת, ולכן זה היה די עקום ומייאש שלא ניתנה לי ההזדמנות. נפלה עליי עצבות, רק רציתי להיעלם אל החור הקטן בקנדה שממנו הגעתי. שם הבנתי כמה חשוב לטפל בעצמך, כי אחרת את לא מסוגלת להיות נוכחת עבור אחרים. נתתי הרבה מעצמי למען פעילות חברתית, ולא הייתי מוכנה שזה ישתנה. הייתי צריכה לנקות את הראש, אז גידלתי ירקות בגינה, עשיתי מדיטציה וקראתי ספרים. העסקתי את עצמי והשתקמתי, מצאתי משמעות וקסם בחיים. מצאתי שקט שעזר לי להבין מה אני באמת רוצה הלאה. קילפתי מעליי את מה שעברתי והבנתי שאני לא מוכנה שאף אחד יגדיר אותי, ובעיקר שאף פיסה מהעבר שלי תגדיר אותי. אני רוצה שאנשים יראו מה אני יכולה לעשות היום".

את מרגישה שזה קורה בעקבות ההצלחה של הסרט האחרון?
"כן, עכשיו למשל עם הסרט החדש, 'האקדח מת מצחוק', עברתי מתפקיד דרמטי לקומדיה פרועה – ושוב, מדובר עבורי בריגוש חדש שאני לרגע לא חושבת שהוא מובן מאליו. המשחק עושה לי טוב, אבל אף פעם לא נתנו לי את הבמה להציג את היכולות שלי, ואני מרגישה שזו סוג של תרפיה אומנותית. אני יודעת שגם הקהל מתרגש לראות פמלה שונה, אומנם קומדיה היא לא ז'אנר קולנועי שזר לי לחלוטין, הרי כבר שיחקתי בתפקידים קומיים ופארודיים, חלקם מטופשים ולא מזיקים ולא פעם אפילו על חשבון עצמי, אבל הפעם זה מרגיש יוצא דופן. זה סרט מצחיק כל כך, וזה עוד חלק מהפרק החדש בחיי המקצועיים. זה מתחיל בזה שחשבו עליי ספציפית לתפקיד, ייעדו דמות מסוימת במיוחד לי. התרגשתי לשמוע שרוצים דווקא אותי".

פמלה
צילום: Photo by Karwai TangWireImage

"המשחק עושה לי טוב, אבל אף פעם לא נתנו לי את הבמה להציג את היכולות שלי ואני מרגישה שזו סוג של תרפיה אומנותית. אני יודעת שגם הקהל מתרגש לראות פמלה שונה"

הקאמבק הציל את חיי

"האקדח מת מצחוק" גרסת 2025 עולה לאקרנים 31 שנה אחרי הסרט האחרון בטרילוגיה הקומית שהוביל לזלי נילסן בתור בלש משטרת לוס אנג'לס, פרנק דרבין. הסרט הראשון שיצא ב-1988 ושני ההמשכים שהגיעו אחריו גרפו הכנסות נאות בקופות של 477 מיליון דולר במצטבר. בדיעבד, עם "האקדח מת מצחוק" נקשר גם פרט טריוויה מפוקפק סביב שחקן המשנה או-ג'יי סימפסון, שכיכב בסרטים בתפקיד שולי אחרי קריירת הפוטבול המצליחה שלו ולפני פרשת הרצח שהסעירה את העולם.

פרסומת

לנעליו של נילסן בגרסה המתחדשת נכנס ליאם ניסן על תקן הסטרייט-מן קר הרוח והמבדר מבלי שהוא ער לכך, והוא למעשה מגלם את פרנק דרבין ג'וניור, בנו של הגיבור המקורי. הליהוק היה בחירה של המפיק סת' מקפרלן, מי שיצר את סדרות האנימציה "איש משפחה" ו"אבא אמריקאי" וסרטים כמו "טד" ו"מיליון דרכים להתפגר". לצלע הנשית, הפאם פאטאל המסתורית שבסרטי העבר גילמה פריסילה פרסלי, נבחרה אנדרסון.

"הדמות של פרסלי מאוד כנה ואמיתית, כמו אותן נשים בסרטי הנואר המותחים של הוליווד הישנה, ובהרבה מאוד מובנים זה גם האופי של הדמות, בת' דבנפורט, שפמלה מגלמת", הסביר מקפרלן במהלך קידום הסרט. "היא לא מנסה לכפות קומדיה, אבל יש בה משהו שמדמה את מרילין מונרו, וזה לא משהו ששחקנית יכולה להעמיד פנים לגביו, היא זקוקה להיות כזו באופן טבעי, ופמלה היא בדיוק כזו. כשעובדים על סרט כזה, הדבר הכי גרוע זה לנסות ולהצחיק. בסופו של דבר לא מדובר ברימייק של הסרט המקורי או ניסיון לשחזר את מה שכבר ראינו, אלא סרט שעומד בזכות עצמו. ליאם ופמלה הם פרצופים מזוהים, לצפות בדמויות שלהם ולהצטרף אל המסע שלהם, זה סוד הקסם של הסרט".

אלא שייתכן שהשניים הם לא רק שותפים על המסך, אלא גם בחיים. מקורבים להפקה סיפרו השבוע למגזין People כי מאחורי הקלעים התפתח רומן בין אנדרסון לניסן, ובינתיים, עד שיאשרו (או יכחישו), נראה שהם נהנים לשחק בתשומת הלב הציבורית. במהלך הופעתם המשותפת בתוכנית The Today Show השבוע העמידו השניים פנים שהם מתנשקים בשידור חי ברגע מתוסרט אך משעשע, וכמה ימים קודם לכן נשקה אנדרסון לניסן על הלחי במהלך הפרמיירה הלונדונית לסרט. "זה רומן מתהווה בשלבים מוקדמים. ברור לגמרי שיש ביניהם משיכה", אמר הגורם המקורב להפקה. חשוב להזכיר שהשניים כרגע בשיא הקידומים של הסרט, מה שמעלה חשד כי הזוגיות נועדה למטרות יח"צ, אבל המקור שולל זאת לחלוטין: "זה אמיתי, הם דלוקים זה על זו", אמר והוסיף כי ניסן ואנדרסון "נהנים בינתיים מהחברה אחד של השני". 15 שנה מפרידות בין ניסן (73) לאנדרסון, אבל נכון לעכשיו נראה שזה כלל לא מפריע להם.

פמלה וליאם ניסן
פמלה וליאם ניסן בבכורת הסרט "האקדח מת מצחוק" | צילום: Photo by Kate GreenGetty Images for Paramount Pictures
פרסומת

"זה רומן מתהווה בשלבים מוקדמים. ברור לגמרי שיש ביניהם משיכה", אמר גורם המקורב להפקת הסרט על אנדרסון וניסן. השניים כרגע בשיא הקידומים של הסרט, מה שמעלה חשד כי הזוגיות נועדה למטרות יח"צ, אבל המקור שולל זאת לחלוטין

אנדרסון מצדה שיתפה כי המפגש הראשון שלה עם ניסן על סט הצילומים באטלנטה בקיץ שעבר היה רגע מרגש עבורה. "יש לו קריירה מדהימה, הוא חלק מאצולת משחק, כמובן צפיתי בו ב'רשימת שינדלר', ולכן היה מאוד מאיים לפגוש אותו לראשונה. רעדתי ביום שעשינו חזרה לסצנה הראשונה שלנו יחד", היא נזכרת, "אבל ברגע שהתחלנו לעבוד יחד, הוא היה ג'נטלמן וחמוד אמיתי, שחקן מאוד אדיב שנותן מעצמו, מחמיא ותומך בשחקנים שלצדו. אי אפשר שלא להתאהב בו, פשוט ספגתי את כל הכישורים ממנו. הוא גם מצחיק מאוד, היה קשה להישאר אדישה לכל הבדיחות על הסט. בעיני עצמי, אני עדיין שחקנית לא מאוד מנוסה בקליבר של הגדולים, ולכן אני משתדלת כמה שיותר לשים לב, לצפות מהצד בנעשה מול המצלמה ומאחוריה. ראיתי כיצד ליאם מתנהל והיה נהדר ללמוד ממנו, הוא למעשה צפה בווידיאו של האודישן שעשיתי והיה זה שנתן את החותם לליהוק".

צפית בסרטים המקוריים?
"בהחלט, אהבתי את כל שלושת סרטי 'האקדח מת מצחוק' עוד כשהם יצאו, ואני חושבת שיש בהם רוח שטות נפלאה שכולנו זקוקים לה כעת. לאף אחד לא יזיק לצחוק קצת, ולנו יש מזה בשפע בסרט. אני חושבת שליאם נהדר ושכולם עומדים לראות אותו אחרת ממה שהם רגילים. קומדיה היא לא ז'אנר פשוט, צריך להביא בחשבון תזמון וכל מיני שיקולים אחרים, ויש כמובן השראה מובהקת מהסרטים המקוריים, יחד עם מרכיבים חדשים. עבדתי הרבה על הדמות שלי, הרבה לפני שהגעתי בכלל לסט הצילומים. רציתי להגיע מוכנה עם כלים כך שאוכל להיות גמישה ברגע שאהיה מול הבמאי וכשהוא ינחה אותי מה לעשות. זה לא משנה מה הז'אנר, כשחקנית אני עושה את שיעורי הבית הנדרשים, במקרה זה מול הבמאי עקיבא שייפר (תסריטאי יוצא 'סאטרדיי נייט לייב' וחבר בשלישייה הקומית-מוזיקלית לונלי איילנד יחד עם אנדי סמברג – ד"כ). הוא בא עם בדיחות מאוד מדויקות מהתסריט, אבל אני רציתי שהדמות תהיה יותר אותנטית ופגיעה, אז זה הצריך שיתוף פעולה בינינו. הייתי אומרת שיש כמה רגעים מאוד רכים וכנים, מה שלא בהכרח מצפים לראות בסרט שכזה".

עשית עבודת הכנה מיוחדת לתפקיד?
"אני כבר שנים נעזרת במורה ותיקה למשחק שתמיד הייתה בה אמונה שיש לי עוד הרבה מה לתת בתור שחקנית, ושלא קיבלתי את הבמה הראויה להוכיח את הכישורים שלי. לאורך השנים התדמית הציבורית שלי היא זאת שעשתה את הדברים במקומי, שפטו אותי אך ורק על פי מראה וקלישאות. עכשיו סוף-סוף אני מרגישה שאני יכולה להשמיע קול ולהראות בדיוק את מי שאני. הקאמבק הציל את חיי, ואני יותר לא מתכוונת לוותר".