mako
פרסומת

טעם מר בפה

במשך שנים, מפרסמים רבים ברחבי העולם השתכנעו שגברים "גבריים" הם היחידים שראויים להנות מבירה וביססו על ההנחה המפוקפקת הזו קמפיינים שלמים. כעת, פרסומת עם ג'רארד באטלר, בעלת הסלוגן "גבריים אמיתיים שותים בירה אמיתית", מעוררת זעם כל כך גדול בדרום אפריקה - שהיא נגנזה וירדה מהמסך

שרון גולן מאירי
פורסם: | עודכן:
ג'רארד באטלר והפרסומת הגנוזה
"הסטראוטיפ המגדרי מוצג כנורמלי". ג'רארד באטלר בפרסומת לווינדהוק | צילום: יוטיוב- Windhoek Beer, צילום מסך
הקישור הועתק