סאנגיונג משיקה: הדרך הזולה ביותר לטייל בעומק השטח עם 7 אנשים
לאחר שיממון ארוך בשוק המקומי, סאנגיונג מתחילה בשיווק מתיחת הפנים לרקסטון, רכב שטח אמיתי בעל 7 מקומות, עם תג מחיר אטרקטיבי של 225 אלף שקלים


השינוי העיקרי נוגע ליחידת הכוח, שמגיעה כמו בעבר ממרצדס, וכוללת מנוע קטן יחסית לסגמנט בנפח 2.0 ליטר המפיק 155 כ"ס ו-36.7 קג"מ המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם חמישה יחסים. למרות שהנתונים טובים פחות מאלה של הטויוטה לנד-קרוזר ומיצובישי פאג'רו ועל אף שככל הנראה הוא לא ינצח אותם במאוצי הרמזורים, סאנגיונג טוענת לשיפור משמעותי בזמינות הכוח, אחת מנקודות התורפה של הדגם הקודם. מערכת ההנעה כפולה קבועה מסוג TOD (Torque On Demand) נזנחה לטובת מערכת הנעה פשוטה עם הנעה אחורית לכביש ו-4X4 לשטח והילוך כוח. הרקסטון מעולם לא תוכנן כדי לאתגר את הלנד-קרוזר של טויוטה במעמקי השטח, אבל עם שלדת סולם עם סרן חי מאחור ומתלים נפרדים מלפנים בהחלט יש לו יכולת ממשית בשטח, בדגם החדש מתווספת מערכת בקרת ירידה במורד ובחודש ההשקה הראשון מציעה "טלקאר" היבואנית, ערכת הגבהה של 5 ס"מ למתלים ומיגון גחון בשווי 5,000 שקלים ללא תוספת תשלום.

