לוהט בשטח: שברולט רוצה "לקצור" את הראפטור
שש שנים לאחר שפורד הציגה את F150 ראפטור, ככל הנראה הדבר הקרוב ביותר לרכב מרוצי שטח שאפשר לקנות עם רישוי לכביש, הטורף זוכה סוף כל סוף ליריב ראוי מבית שברולט המתבסס על הסילברדו ונקרא ריפר. בקרוב בסוכנויות שברולט הנבחרות בצד השני של האטלנטי


הראפטור, שהיה אמור לשמש בעיקר כמקדם תדמית, הפך בן לילה הדגמים המצליחים ביותר של פורד בזכות יכולת לנסוע בשטח משובש במהירות ובנינוחות כמו בכביש המהיר ולמעשה היה מדובר בדבר הכי קרוב לרכב מרוצי שטח עם רישוי לכביש שניתן היה לקנות מוכן מהיצרן עם אחריות.
עם זאת, למרות ההצלחה הגדולה, המתחרים בסגמנט - שברולט סילברדו ואחיו התאום GMC סיירה המקומיים, או היפנים – טויוטה טונדרה וניסאן טיטאן - לא באמת הציגו תשובה הולמת לטורף של פורד והדבר הכי קרוב שניתן היה לרכוש הוא קיט שחברת "MOPAR", המתמחה בשיפורים לדגמי קרייזלר, הציגה לדודג' ראם שניתן היה להתקין לאחר הקניה.
בג'נרל מוטורס בחרו השם המזכיר באופן "מקרי" את מושא ההשראה והגרסה תקרא ריפר (REAPER - קוצר).
השינויים הויזואליים בריפר כוללים חרטום עם גריל גדול ובזווית הפוכה המזכירה טנדרים ממרוצי הבאחה 1000, סוללת פנסי לד בפגוש הקדמי, בתי גלגל תפוחים המכילים צמיגי שטח בגודל 33" המולבשים על חישוקי "ביד לוק" בקוטר 20" שמונעים את פריקת הצמיג ומדבקות גדולות על החלק האחורי בדומה למתחרה הוותיק.

אנו בכל מקרה היינו מאוד שמחים אם גם UMI, יבואנית שברולט בישראל, הייתה נבחרת להיכלל בין הסוכנויות שישווקו את הקוצר האכזרי, אבל לצערנו במציאות המיסוי הישראלית היום בו זה יקרה יהיה כנראה סמוך לאחרית הימים.