ביקור מתבקש אצל הפלסטיקאי – ב.מ.וו X3 מתרענן
אל מול מציאות בה המראה החיצוני הוא הדבר החשוב ביותר ללקוחות רכבי הפנאי-פרימיום, הב.מ.וו X3 האנמי התקשה לבלוט אל מול יריבו האודי Q5 שהפך לשליט הקטגוריה בכל העולם. כעת, אחרי מתיחת פנים שמנסה לפתור את הבעיה הזאת, ב.מ.וו מחזירה את ה-X3 למערכה עם חזות רעננה ובולטת בהרבה בתקווה לתת פייט ליריב מאינגולשטאט


אבל למרות שכל המרכבים היו מוצלחים ושהייתה ל-X3 זכות ראשונים בקטגורית הקרוסאוברים היוקרתיים במימדים קומפקטים, הוא מעולם לא הצליח להפוך לבולט או לזכות להצלחה מסחרית מסחררת, וכך למשל בעוד המתחרה מאינגולשטאט, ה-Q5 של אודי שהוצג רק ב-2009, הפך ללהיט בין לילה שבשנה שעברה נמכר ב-234 אלף חתיכות בעולם ה-X3 בקושי רשם באותה תקופה 150 אלף אקזמפלרים.
כעת 3 שנים אחרי שהדור השני של ה-X3 הגיע לשווקים, ב.מ.וו חושפת גרסה מתוחת פנים לקרוסאובר הקומפקטי. עיקר השינויים נוגעים לעיצוב החזית שמקבלת את הלוק הנוכחי של החברה עם יחידות תאורה גדולות המתחברות לגריל הכליות שגדל והתרחב אף הוא. ביחד עם פגושים בעיצוב אגרסיבי יותר וכונסי אוויר גדולים, בב.מ.וו מקווים שהצליחו לפתור סוף סוף את נקודת התורפה המרכזית של הדגם שהתבטאה בעיצוב אנמי.
גם תא הנוסעים זכה לעדכון; הקונסולה המרכזית הפכה רחבה יותר ומכילה כעת מסך תצוגה גדול בשילוב הדור החדש של ממשק I-drive עם צג מגע בחלקה העליון וגם איכות החומרים שופרה.
פרט לכך אין שינוים עיצוביים, אך מבחינת אבזור יוצעו מעתה מערכות בטיחות מתקדמות כמו התרעה על סטייה מנתיב, שמירת מרחק ממכוניות והולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימת חירום אוטומטית במהירויות עירוניות ומערכת לחניה עצמית – עם זאת ספק רב אם מערכות אלו יוצעו ברשימת הציוד הסטנדרטי.

שאר המנועים נותרו ללא שינוי והגרסאות הפולאריות בישראל עם מנועי 2.0 ליטר טורבו בנזין ימשיכו להציע 180 כ"ס בגרסת 20i ו-240 כ"ס בגרסת 28i.
ה-X3 המחודש יגיע לישראל לקראת הקיץ עם היצע מנועים כמו בעבר, אולם מ"דלק מוטורס" היבואנית טרם נמסר האם בדומה ל-X5 שהושק לאחרונה, גם ה-X3 יזכה לגרסת בסיס מוזלת ונטולת הנעה כפולה בתקווה להציג תג מחיר מתחת לקו ה-300 אלף שקלים שיאפשר לרוכשיו להינצל ממס היוקרה החדש.
