צעצוע קטן-גדול: הבימבה במימדי אקסטרא-לארג'
החיבור של בני האדם לגלגלים מתחיל, ברוב המקרים, עוד לפני ממש שהם מתחילים ללכת. דחיפה של בימבה על שלל צורותיה זכורה לרבים מאיתנו כחוויה המוטורית הראשונית בחיים. בעוד שהרוב המוחלט מעדיף להשאיר את הבימבה כזיכרון ילדות רחוק, בריטי אחד בשנות ה-40 לחייו החליט שהוא חייב לייצר בימבה למבוגרים. בסיום אלף שעות עבודה והשקעה של כ-6,600 דולרים היצירה הושלמה


יש המון סוגי בימבות בהמון צבעים, צורות ומחירים, אבל נראה כי זו האייקונית ביותר היא הבימבה קופה עם מרכב אדום וגג צהוב שלא פעם ניתן לפגוש בקניונים ובמתחמי ג'ימבורי שונים.
למרות שבעבור רובנו היה מדובר במפגש ראשון עם כלי רכב גלגלי, רוב הילדים עוברים תוך זמן קצר לכלים מוטוריים מתקדמים יותר כמו תלת אופן, אופניים ולבסוף מכונית והבימבות נשארות לא יותר מזיכרון עמום ומרוחק.

אבל מסתבר שיש גם מי שלא מפסיק לחשוב על הבימבה שלו אחרי שכבר מזמן התבגר כמו למשל ג'ון ביטמיד מאנגליה, שבשלב מסוים בעשור החמישי לחייו החליט שהוא חייב, אבל חייב, לייצר בימבה בגודל מלא.
אחרי אלף שעות עבודה מאומצות וכ-6,600 דולרים פחות בחשבון הבנק, המשימה הושלמה ומכונית הבימבה יצאה לנסיעה הראשונה שלה.
ביטמיד לא הסתפק בדגם מוגדל של הבימבה הנעה בעזרת כוח דחיפת הרגליים, אלא החליט לצייד את מכונית התינוקות המגודלים במנוע, בלמים, מערכת היגוי ואפילו כריות אוויר ורישוי מלא לכביש.
למעשה הבימבה מבוססת על מכלולי מכונית המיני הקטנה של דייהו הקוריאנית, המאטיז, שביטמיד בחר למשימה בגלל גודלה הקטן, הפרונט שלה שמזכיר רכב צעצוע ומחירה הנמוך של היצירה הקוריאנית הלא ממש מרשימה הזו מראשית המילניום בשוק המשומשות.
עם מנוע 800 סמ"ק המפיק 52 כ"ס המסוגל להאיץ את הבימבה למהירות תלת ספרתית בתוך יותר מ-17 שניות וללא שמשה קדמית (בהתאם לבימבה המקורית), אמנם לא מדובר ברכב האידיאלי לנסיעות ארוכות בכבישים מהירים, אך ביטמיד טוען שלנסיעות בתוך העיר מדובר בכלי תחבורה נוח להפליא שמושך הרבה תשומת לב ואהבה מהסביבה.
