mako
פרסומת

חלב שנשפך לכל עבר, דונאטס שמנוניים ובחורות בביקיני – ככה מפרסמים היום מכונית עירונית קטנטנה

הצורך למצוא רעיונות מקוריים שיגרמו לגולשים לעשות לייק מביא את הפרסומאים להפיק סרטונים הזוים ביותר. צפו בסדרת פרסומות שמנונית במיוחד

נעם וינד
mako
פורסם:
אין תמונה
הקישור הועתק

אין תמונה

 סיעור המוחות בעיצומו ואחרי זמן מה יש לכם קונספט חדש - המכונית הקטנטנה כאייקון אופנתי. אתם מתלהבים ומסבירים שבסרטון יהיו שוטים של לילה ברובע הבילויים של העיר, במכונית הקטנטנה יסעו בחור ובחורה מצודדים והם והמכונית הקולית ימשכו את תשומת לב הסובבים למסיבה ספונטנית סביב המכונית החדשה. אין ספק, זה כבר יותר קולי, אבל לא ראינו את זה כבר?

 חזרה ללוח השרטוט. מה דעתכם על דונאטס שמנוניים, כוסות חלב, בחורות בביקיני או שוטרים במדים במכונית הקטנטנה שנוסעת במעגלים לאחור במהירות גבוהה במגרש חניה?

 כן, עד כמה שזה ישמע משונה זה בדיוק הקונספט שעומד מאחורי מסע הפרסום האינטרנטי החדש של מותג הצעירים של טויוטה סאיון ל-IQ  הקטנה.

בסאיון הבינו שבעידן היו-טיוב, בו סרטוני חובבים מביכים זוכים לעיתים ליותר חשיפה מהפקות הוליוודיות, הניסיון לשווק משהו ברשת בהסתמך על היתרונות היבשים שלו צפוי לכשלון מראש ואין ברירה אלא להתמקד במה שיגרום לבסוף לכמה שיותר גולשים ללחוץ על לייק ולשתף את החברים בשילוב מסר עמוק ומתוחכם כמו "חחחחחחח......גדול!".

 כפי שציינו קודם, הקונספט פשוט וכולל ארבעה סרטונים: ראשון עם בחורות בביקיני, שני עם חבורת שרירנים ממכון כושר, שלישי עם אופנוענים ורביעי עם שוטרים.
בכל אחד מהסרטונים הכוכבים מצטיידים במאכל האמריקאי המסורתי ובכוס חלב, נכנסים ל-IQ הקטנה, חוגרים חגורות בטיחות, יוצאים לנסיעה מהירה לאחור במעגלים ונותנים לפיזיקה לעשות את שלה.
ללא כל ספק, דבילי לחלוטין אבל ממכר.

אין תמונה